به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ساعت ۰۴:۲۷
کد مطلب : ۳۰۳۶۱۷

رئال 2-1 رایو وایکانو: پیروزی خفیف در دربی کوچک

گروه ورزشی: رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 رایو وایکانو را از پیش رو بردارد.
رئال 2-1 رایو وایکانو: پیروزی خفیف در دربی کوچک
 رئالی ها که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند، در دیدار امشب هم موفق شدند با گل های تونی کروس و کریم بنزما مقابل همشهری کوچک‌شان به پیروزی برسند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 بود که روی حرکت خوب مارکو آسنسیو، بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه رایو وایکانو به بیرون رفت.
برتری رئال در دقیقه 14 نتیجه داد و تونی کروس گل اول بازی را به ثمر رساند. روی حرکت خوب وینیسیوس و پاس در عرض آسنسیو بود که کروس درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ  را به گوشه دروازه میهمان فرستاد. ابتدا داور به تصور در آفساید قرار داشتن وینیسیوس این گل را نپذیرفت اما با استفاده از VAR مشخص شد که حرکت درست بوده و گل پذیرفته شد.
 

 
پس از این گل بازیکنان رایو پیش کشیدند و در دقیقه 21، چیزی نمانده بود که روی ارسال فرانسیسکو گارسیا، اِنتِکا با ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ دقیقا به جایی رفت که تیبو کورتوا حضور داشت.
سه دقیقه بعد چیزی نمانده بود که روی اشتباه بازیکنان رایو، رئال به گل دوم برسد اما ضربه آسنسیو را دروازه‌بان میهمان دفع کرد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 38، رئال به گل دوم رسید. فرار دیدنی داوید آلابا از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه از همه عبور کرد و بنزما با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.
 

 
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و رئالی ها با برتری 2-0  به رختکن رفتند.
نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، وینیسوس روی یک حرکت انفرادی می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما حضور به موقع بالیو، دروازه رایو را نجات داد. سه دقیقه بعد روی پاس در عمق کروس، آسنسیو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه چیپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.
برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم صاحب  چند موقعیت خوب دیگر شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. پس از آن نوبت بازیکنان رایو وایکانو بودند که پیش بکشند و در دقیقه 75 تا آستانه باز کردن دروازه کورتوا پیش رفتند اما ضربه به‌به به تیر برخورد کرد.
اما سرانجام در دقیقه 76، رادامل فالکائو قفل دروازه رئال را باز کرد. بعد از اینکه یک ارسال به محوطه جریمه رئال، روی تیر دوم به آلوارو گارسیا رسید، او سانتر دیگری انجام داد که این بار فالکائو با ضربه سر کار را تمام کرد.
 

 
در دقایق پایانی بازیکنان رایو تلاش کردند تا به گل تساوی برسند و حتی در وقت های تلف شده می توانستند به گل دست پیدا کنند اما رئالی ها به هر شکل ممکن توپ را دفع کردند و بازی با نتیجه 2-1 به سود میزبان به پایان رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها