به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۳۱۹۱۶۲

برنامه یوتیوب اندروید ظاهر جدیدی پیدا کرد

برنامه یوتیوب اندروید ظاهر جدیدی پیدا کرد
گروه فناوری: برنامه یوتیوب برای اندروید از امروز با مشاهده ویدیو‌ها به صورت تمام صفحه ظاهر جدیدی پیدا می‌کند.اگر هنگام مشاهده یک ویدیوی YouTube گوشی خود را به حالت افقی تبدیل کنید و دکمه مکث را فشار دهید، متوجه چیز جدیدی خواهید شد.

در پایین سمت چپ نمایشگر، خطوط باریکی از نماد‌های جدید وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ویدیو را دوست داشته باشید، آن را دوست نداشته باشید، درباره ویدیو نظر دهید، آن را به لیست پخش اضافه کنید یا با شخص دیگری به اشتراک بگذارید.در سمت راست پایین نمای تمام صفحه، نمادی وجود دارد که چندین ویدیو را در حالت تمام صفحه نشان می‌دهد و در کنار آن عبارت "ویدیو‌های بیشتر، برای دیدن همه ضربه بزنید" وجود دارد.

وقتی روی آن ضربه می‌زنید، یک چرخ فلک ظاهر می‌شود تا ویدیو‌های دیگری را نشان دهد که ممکن است برایتان جالب باشد. جدول زمانی ویدیو کمی بالاتر منتقل می‌شود و نماد تنظیمات سه نقطه در گوشه سمت راست بالا به نماد چرخ‌دنده تبدیل می‌شود که برای نشان دادن منوی تنظیمات در چندین برنامه دیگر استفاده می‌شود.رابط کاربری تمام‌صفحه جدید یوتیوب از امروز برای کاربران اندروید منتشر شده است در حالی که کاربران iOS هنوز باید منتظر ظاهر جدید این رابط کاربری باشند.
برچسب ها: یوتیوب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها