به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۳۲۳۰۸۱

ستاره رئال در دو راهی؛ تمدید یا انتقال به لیگ برتر

گروه ورزشی: به نظر می رسد مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد اما ترجیح می دهد به کارش در این تیم ادامه دهد.
ستاره رئال در دو راهی؛ تمدید یا انتقال به لیگ برتر
بعد از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی، ستاره اسپانیایی رئال مادرید یعنی مارکو آسنسیو تقریباً به یک بازیکن ثابت در ترکیب لوس بلانکوس تبدیل شده است. در واقع سرمربی ایتالیایی در بیشتر بازی های مهم از ترکیب او در کنار وینیسیوس جونیور و کریم بنزما در خط حمله خود استفاده می ‌کند.
با این حال قرارداد وینگر اسپانیایی رئال مادرید تنها تا سال 2023 اعتبار دارد و هنوز مذاکره جدی برای تمدید صورت نگرفته است. البته شرایط در مورد آسنسیو کمی پیچیده به نظر می رسد چرا که با انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان احتمالاً این بازیکن بیشتر به یک نیمکت نشین تبدیل خواهد شد و این موضوع چیزی نیست که او دوست داشته باشد.
 

 
در همین راستا ABC گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که مدیر برنامه های مارکو آسنسیو تاکید کرده که این بازیکن از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده است. این باشگاه‌ها به آسنسیو سالیانه 7 میلیون یورو دستمزد پیشنهاد داده‌اند، این در حالی است که پیشنهاد رئال مادرید قرارداد چهار ساله و دستمزد 4.5 میلیون یورویی به علاوه 1.5 میلیون یورو پاداش است. البته در این گزارش تاکید شده که آسنسیو ترجیح می دهد به کار خود در رئال مادرید ادامه دهد و از تمدید قرارداد استقبال می کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها