به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۲۵۸۴۱
اعتراف دو سال پیش ستاره فرانسوی

امباپه: رئال به اسپانیول می‌بازد اما قهرمان اروپا می‌شود!

گروه ورزشی: کیلیان امباپه دو سال پیش در جریان یک مصاحبه گفته بود که رئال مادرید در لیگ قهرمانان به تیم دیگری تبدیل می شود.
امباپه: رئال به اسپانیول می‌بازد اما قهرمان اروپا می‌شود!
بازی چهارشنبه شب رئال مادرید و پی‌اس‌جی دو نیمه متفاوت داشت. رئال که بازی رفت را با یک گل در پاریس باخته بود، باید برای جبران و صعود با دو گل اختلاف برنده می‌شد ولی در نیمه اول این پی‌اس‌جی بود که تیم بهتر زمین بود و شانس‌های خطرناک‌تری خلق کرد. کیلیان امباپه در 45 دقیقه نخست دو گل زد که یکی پذیرفته شد و دیگر موقعیت‌ها را نیز خود او ایجاد کرد که در دو نوبت درخشش تیبو کورتوا، گلر رئال اجازه نداد او به گل‌های دیگر برسد.


 
در نیمه دوم اما رئال مادرید ورق را برگرداند و با درخشش کریم بنزما و هت‌تریک او راهی دور بعد شد. رئال امسال در لالیگا هم شانس اول قهرمانی است، ولی زمانی هم بوده که در لالیگا ناکام مانده و در لیگ قهرمانان جام را بالای سر برده است. قهرمان 13 دوره لیگ قهرمانان همیشه در این رقابت ها نسخه ای دیگر از خود به نمایش می گذارد.


 
کیلیان امباپه در مصاحبه دو سال پیش خود دقیقا به همین مساله اشاره کرد و چهارشنبه شب نیز برایش تداعی شد:« به رئال نگاه کنید، در لالیگا یا کوپا دل ری ممکن است برابر لگانس 1-1 مساوی کند یا در بیرون خانه به اسپانیول ببازد. شاید به نظر شوخی بیاید ولی وقتی وارد لیگ قهرمانان می شوند، دیوانه وار و در سطحی دیگر بازی می کنند. آنها ممکن است در لالیگا خوب نتیجه نگیرند ولی در اروپا قهرمان شوند. درکش ساده نیست ولی نمی توان عملکرد رئال در لیگ قهرمانان را به نتایج این تیم در رقابت های داخلی مرتبط دانست.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها