به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۴۶۸۰۵

چرخش 180 درجه‌ای؛ نظر ستاره رئال عوض شد

گروه ورزشی: مارکو آسنسیو که قصد جدایی از رئال را داشت حالا قصد ماندن دارد.
چرخش 180 درجه‌ای؛ نظر ستاره رئال عوض شد
مارکو آسنسیو یک ماه پیش و در اردوی تیم ملی اسپانیا گفت که برای آینده، سه گزینه پیش روی او قرار دارد. یا تمدید با رئال، یا جدایی یا ماندن در رئال و سپس جدایی به عنوان بازیکن آزاد.

از قرارداد آسنسیو که سال 2015 به رئال پیوست، تنها یک سال باقیمانده و باشگاه به وی پیشنهاد تمدید ارائه نکرده است. ژرژ مندس، مدیر برنامه های آسنسیو در ملاقات اخیر با مدیران رئال دریافت که باشگاه مادریدی قصد ارائه پیشنهاد تمدید به آسنسیو را ندارد و این مساله را به اطلاع این بازیکن رساند. موردی که باعث شگفتی آسنسیو شد چرا که منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید بود. 

آسنسیو حالا دو راه بیشتر ندارد: یا ماندن در رئال برای اثبات ارزش هایش تا پیشنهاد تمدید خوبی دریافت کند یا جدایی در همین تابستان. مارکا نوشته است که رئال به هر تصمیمی که او بگیرد، احترام خواهد گذاشت.
در حالی که گفته می شد او در حال بررسی پیشنهاد میلان و چند باشگاه انگلیسی است، امروز آاس ادعا کرد که آسنسیو با تغییرنظر 180 درجه ای تصمیم گرفته بماند و در پایان فصل بعد در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. جدایی لوکا یوویچ، گرت بیل، ایسکو و عدم جذب مهاجم جدید باعث شده تا آسنسیو به این نتیجه برسد که شانس بسیار بیشتری نسبت به قبل برای قرار گرفتن در ترکیب رئال خواهد داشت و بهتر است تا پایان قراردادش بماند. 

همچنین در سال جام جهانی تغییر تیم می تواند ریسک بالایی داشته باشد و آسنسیو نمی خواهد شانس حضور در فهرست نهایی لاروخا را با خطر مواجه کند. آسنسیو تنها در صورتی گزینه جدایی را به شکل جدی بررسی می کند که رئال مهاجمی جدید را جذب کند. اتفاقی که در حال حاضر چندان محتمل نیست.
برچسب ها: مارکو آسنسیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها