به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۴۸۹۲

آخرین وضعیت پرونده سراج‌الدین میردامادی

گروه سياسي: وکیل مدافع سراج الدین میردامادی گفت: موکلم برای پاره ای توضیحات سه روز متوالی شامل دهم، یازدهم و دوازدهم اسفند ماه به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به دادسرا رفته است.
آخرین وضعیت پرونده سراج‌الدین میردامادی
ميردامادي از فعالان مطبوعاتي اصلاح‌طلب است كه اخيرا پس از چند سال اقامت در فرانسه به ايران بازگشت اما براي او پروند‌ه‌اي در دادسرا تشكيل و به دادسرا احضار شد. ˈگیتی پورفاضلˈ  وكيل او در اين باره به ایرنا گفت: بعد از نخستین دفاعیات بنده و موکلم، قاضی صلواتی رییس شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی از پرونده نقص گرفت و پرونده را به دادسرای اوین ارجاع داد. وی اظهار داشت: میردامادی در روز دوم حضور در دادسرای اوین زنگ زد و گفت که پرونده اش امنیتی است.

وکیل میردامادی خاطر نشان کرد: موکلم در مشهد هم که بود چندین بار پشت سر هم احضار و بازجویی شده بود. پورفاضل در مورد رفع نقص پرونده گفت : فکر می کنم با حضور موکلم در دادسرا در سه روز متوالی نقص پرونده اش برطرف شود، پرونده به دادگاه برگردد و دادگاه نیز وقت رسیدگی تعیین کند. پورفاضل افزود: از آنجا که وکیل را در اوین و در بازپرسی ها و دادیاری ها راه نمی دهند و خود شخص متهم را فقط احضار می کنند، لذا اطلاع دقیقی از اینکه نقص پرونده چه بود ندارم و وقتی پرونده به شعبه 15 برگشت می توانم پرونده را مشاهده کنم و نقص آن را متوجه شوم. وکیل مدافع میردامادی گفت: ابلاغیه یا اخطار برای وقت رسیدگی احتمالا بعد از تعطیلات عید برای ما ارسال می شود.