به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۷۴۶۴۹
در صورت جدایی گرت:

گزینه‌های هدایت تیم ملی انگلیس مشخص شدند

گزینه‌های هدایت تیم ملی انگلیس مشخص شدند
گروه ورزشی: تیم ملی انگلیس علیرغم ارائه نمایشی خوب و از دست دادن یک ضربه پنالتی، پس از قبول شکست 2-1 مقابل تیم ملی فرانسه فرانسه، از جام جهانی 2022 قطر در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد و دوباره در راه رسیدن به فینال ناکام ماند. گرت ساوت گیت، سرمربی سه شیرها، پس از این باخت، از رد احتمال کناره گیری خود از سمت سرمربیگری انگلیس خودداری کرد و در عین حال اذعان کرد که برای تصمیم گیری در مورد آینده اش به مدتی زمان نیاز دارد. او در این رابطه گفت: "بعد از هر تورنمنتی نشسته‌ و شرایط را مرور کرده‌ایم. به کمی زمان نیاز داریم تا مطمئن شویم که تصمیم درست در این رابطه اتخاذ می شود."

اما به نظر می رسد استیون جرارد، سرمربی سابق استون ویلا و البته فرانک لمپارد، سرمربی فعلی اورتون، از نامزدهای اولیه احراز این پست، در صورت جدایی گرت ساوت گیت هستند. این دو فوق ستاره فوتبال انگلیس که سال ها در کنار یکدیگر در خط میانی این تیم بازی کردند، هر دو در ابتدای راه مربیگری بوده و البته از محبوبیت زیادی در بین هواداران فوتبال در این کشور برخوردار هستند.
همچنین ممکن است اتحادیه فوتبال انگلیس سراغ گزینه هایی خارجی رفته و به عنوان مثال با توماس توخل، سرمربی آلمانی و سابق چلسی به توافق برسد. البته بی تردید ابتدا جلساتی بین آنها و گرت ساوت گیت برگزار شده و در ادامه در مورد سرنوشت نیمکت تیم ملی انگلیس در سال های پیش رو برنامه ریزی خواهد شد.
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها