به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۳۹۷۹۸
منچسترسيتي به صدر جدول نزديک‌تر شد

چلسي شانس قهرماني ليورپول را کم کرد

گروه ورزشي: آبي‌پوشان لندن با شکست ليورپول در ورزشگاه آنفيلد شانس اين تيم را براي کسب عنوان قهرماني ليگ برتر کم کردند و منچسترسيتي با پيروزي مقابل کريستال‌پالاس به صدر جدول نزديک‌تر شد.
در هفته سي و ششم ليگ برتر جزيره، ليورپول صدرنشين پذيراي چلسي رده دومي بود تا به نوعي فينال زودهنگام رقابت‌هاي اين فصل رقم بخورد. در اين ديدار دمبا با در دقيقه 45 و ويليان 93 گل‌هاي اين ديدار را وارد دروازه حريف کردند تا ضمن زنده کردن اميدهاي قهرماني چلسي، احتمال قهرماني ليورپول را نيز کاهش دهند. چلسي با اين پيروزي شمار امتيازهاي خود را به 78 رساند تا به دو امتيازي ليورپول برسد. ليورپول هم همچنان با 80 امتياز صدرنشين است.

در يک ديدار ديگر از هفته سي و ششم ليگ برتر انگليس، تيم فوتبال کريستال‌پالاس رده يازدهمي ميزبان منچسترسيتي رده سومي بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود شاگردان پيگريني به پايان رسيد. به نقل از فارس، ادين ژکو مهاجم اهل بوسني و هرزگوين که حريف کشورمان در گروه ششم جام جهاني برزيل است،در دقيقه 4 و يحيي توره 43 در اين ديدار براي منچستر سيتي گلزني کردند.

آبي‌هاي شهر منچستر با اين برد 77 امتيازي شدند و در فاصله 3 امتيازي ليورپول صدرنشين در فاصله دو هفته مانده به پايان رقابت‌ها قرار گرفتند. ضمن اينکه آبي‌هاي منچستر يک بازي عقب‌افتاده نيز دارند که در صورت پيروزي در آن ديدار مي‌توانند به صدر جدول برسند.