به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۲۳۲۷۴

نظارت اون بر آزمایش موشک از کشتی

نظارت اون بر آزمایش موشک از کشتی
گروه بین الملل: رهبر کره شمالی بر آزمایش موشک کروز از روی یک کشتی جنگی نظارت کرد.
به گزارش فرارو، خبرگزاری مرکزی کره بدون افشای تاریخ این بازدید گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از پایگاه دریایی ناوگان فلوتیا که مسؤول دفاع از سواحل شرقی است، بازدید و ملوانان را در یک کشتی گشتی در حال شلیک آزمایشی موشک‌های کروز استراتژیک تماشا کرد.
بر اساس گزارش این آژانس خبری، در جریان این تمرین که با هدف تایید مجدد عملکرد ناو نیروی دریایی در نبرد و مزیت سامانه موشکی و مهارت بیشتر ملوانان در انجام ماموریت حمله در جنگ واقعی انجام گرفت، ناو به سرعت و حتی بدون هیچ خطایی به هدف اصابت کرد.
تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های دولتی نشان می‌دهند که یک موشک از کشتی گشتی شماره ۶۶۱ شلیک می‌شود و کیم صحنه را در یک کشتی جداگانه مشاهده می‌کند.
کیم متعهد شده نیروی دریایی کره شمالی را به یک گروه خدماتی قوی و جامع با بهبود اثربخشی رزمی و ابزار‌های مدرن حمله و دفاع در سطح و زیر آب تبدیل کند.
به گفته رهبر کره شمالی، این کشور مدرن سازی تسلیحات و تجهیزات نیروی دریایی، از جمله ساخت کشتی‌های جنگی قدرتمند و توسعه سیستم‌های تسلیحاتی زیر آب در کشتی‌ها را تقویت خواهد کرد.
این تحولات در کره شمالی در حالی است که کره جنوبی و آمریکا رزمایش سالانه سپر آزادی اولچی را روز دوشنبه آغاز کردند که شامل مجموعه‌ای از تمرینات آماده سازی، مانند آموزش پایگاه فرماندهی مبتنی بر شبیه سازی کامپیوتری، آموزش همزمان میدانی، و تمرینات دفاع مدنی تا ۳۱ اوت خواهد بود.
برچسب ها: کره شمالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها