به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۳۶۲۴
داود احمدی‌نژاد:

برادرم ديروز مشایی و بقایی را دک کرد!

گروه سياسي: داود احمدی‌نژاد گفت: احتمال کاندیداتوری برادرم در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، خیلی زیاد است.
برادرم ديروز مشایی و بقایی را دک کرد!
برادر محمود احمدی‌نژاد در مورد واگذاری ساختمان ها به صاحب منصبان دولت دهم بیان داشت: تنها یک مورد واگذاری ساختمان وجود دارد که آن هم از سوی بنیاد مستضعفان به رئیس جمهور سابق صورت گرفته که به هر رئیس‌جمهوری می‌دهند. وی در واکنش به اخباری در مورد عدم تحویل 26 ماشین به دولت توسط اطرافیان رئیس‌جمهور سابق گفت: 26 ماشین؟! من باورم نمی‌شود.

وی در خصوص رابطه اش با محمود احمدی نژاد گفت: روابطم با برادرم مثل سابق است. البته روابطم با وی تیره نیست ولی ارتباط نداریم. با این حال ایشان زمانیکه کسالت داشتم و در بیمارستان بستری بودم به عیادتم آمد. احمدی نژاد در پاسخ به این سئوال که چرا روابط دو برادر بدین شکل شده است؟ گفت: به برادرم گفتم تا مشایی و اطرافیانش را دور نریزی، ما نیستیم.

وی افزود: البته همین دیروز شنیدم که اینها را ریخته دور و مشایی و بقایی را دک کرده است. با این حال، خود داود احمدی نژاد این خبر را که می گوید: «به نقل از یکی از نزدیکان محمود شنیده»، چنین تحلیل می کند: من باورم نمی شود! برادر رئیس جمهور سابق در پاسخ به این سئوال که آیا مردم به جریان مشایی و احمدی نژاد اقبالی نشان خواهند داد گفت: مردم دو دسته اند، یک دسته در متن مسائل سیاسی حضور داشته و پیشرو هستند، این دسته پشت سر این آقایان نمی آیند. با این حال خیلی ها هم هستند که به مسائل سیاسی توجهی ندارند.

داود احمدی نژاد در واکنش به این سئوال که آیا احمدی نژاد و مشایی برای انتخابات مجلس فعال شده اند گفت: من خبری نشنیده ام، اما بعید است که هیچ کاری نکنند. افراد سیاسی که در کار اجرایی نیز بوده اند همیشه به دنبال رسیدن به مجلس و سپس ریاست جمهوری هستند.

وی در مورد احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده بیان داشت: بله، احتمالش خیلی زیاد است. داود احمدی نژاد در ادامه اقبال مردم به برادرش را محتمل دانسته و گفت: با روندی که آقایان فعلی در پیش گرفته و اوضاعی که درست کرده اند، مردم در حال گرایش به احمدی نژاد هستند. این آقایان نمی توانند کشور را اداره کنند، یعنی یک حرف درست و حسابی نمی زنند، البته حرفی برای گفتن ندارند.

وی در مورد «اشاره به مصادیق بد اداره کردن کشور توسط دولت یازدهم»، چنین گفت که «این ها گفتند کلید دارند و هیچ کس تا به حال درست مدیریت نکرده و ما می خواهیم درست مدیریت کنیم» داود احمدی نژاد در واکنش به این سئوال که آیا مشکلات فعلی میراث دولت سابق است گفت: یعنی چه میراث احمدی نژاد؟! ما در 6 ماه اول روزنه ای برای حل مشکلات ندیدیم!!
مرجع : انتخاب

ماندانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۰:۵۹
به کوری چشم شما سه سال دیگه میبینی چه خبر میشه (231505)
صغیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۰
روا نیست آدم این قدر کش رویش زیاد باشد! (231507)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۴
آره فقط شما بلدید مملکت رو اداره کنید . دیدیم 8 سال مملکت رو ویران کردید.
ببینم کدوم مردم گرلیش به احمدی نژاد پیدا کرده اند ؟!؟!
اگه کسی هم پیگیرشه بخاطر حرفای جوک و خنده دارشه (231509)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۴:۱۸
لاریجانی خطاب به احمدی نژاد در روز پخش نوار در مجلس :

من هم بیایم بگویم برادر شما آمد نزد من و گفت این گروه ( اطرافیان محمود ) با منافقین خلق ارتباط دارند ! (231664)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۴
محمود بیا روحانی بیچاره کرده مارا... (231510)
ر.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۶:۳۳
يك روز در كتابي ميخواندم :
چندين راه براي قتل هست و بهترين راه انداختن پوست موز به زير پاي فردي است و ناگهان ..مرد.
والله قسم چندين سال بعد ميفهميد كه احمدي از كجا اومده و چرا اومده!
و به راحتي پوست موز را زير پاي ايران انداخته .
والله نميفهميد وگرنه اين همه راي منفي نميخورديد. (231735)
بی بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
خواب دیدی خیره (231511)
با بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۸:۱۳
شتر را خوب اومدی (231765)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۶
بنظرم دعواى اين دو برادر جنگ زرگرى است هر چند اگر داود با محمود نباشد ، جزو دلواپسان كه قطعاً هست ، چطور ايشان اينقدر بدى در دولت تدبير ديده ؟ چطور چشم نداشته كارهاى دولت روحانى راببيند ؟ از همه مهمتر چطور اين داوود خان فقط مشكل برادرش را در كنار مشايى بودن ميبيند و دزديها را باور ندارد !! (231514)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۴۰
کاملا با شما موافقم.حتی این جدایی احمدی و مشایی هم یه حرف ساختگیه تا بتونه داداش جونشو دوباره مطرح کنه یا با گفتن این حرفا واسه محمودی از شورای نگهبان صلاحیت بگیره!! خیر سرشون برای انتخابات دور بعد نقشه دارن...حالا اگه بر فرض محال این موجود دوباره رئیس جمهور مملکت بشه،همون آش میشه و همون کاسه!! اینا مردمو چی فرض کردن،من نمیدونم!!! (231597)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۴:۲۲
من هم با حرف آن وزیر احمدی نژاد موافقم که احمدی نژاد خودش 100 تا مشایی رو درس میداد ، کلا اصولگراها وقتی متوجه کلاهی که احمدی نژاد سرشون گذاشت شدن ترجیح دادند که با ربط دادن موضع به مشایی تا حدی به هوادارانشان بقبولانند که آدم بده مشایی هستش که محمود رو گول زده ،( و در واقع یک کلاه هم سر خودشون گذاشتن )، شما یه تحلیل و یا مناظره و یا سابقه مثبت که نشانه این باشه که مشایی کس مهمی باشه دیدید به من هم نشون بدید این برادر هم اگر به محمود برگشت مطمین باشید جزو سناریوی فریب و پوپولیسم است که میخواهند احمدی نژاد را تطهیر کنند ولی کور خوانده اند (231667)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۷
خود گویند خود خندند اینها چه هنرمندند (231516)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۰۸
برادرتون خیلی تو توهم تشریف دارن اگه میخوان دور دیگه کاندید بشن (231517)
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۱۶
مردم در حال گرایش به احمدی نژاد هستن !?? من نمیدونم این مردم رو شما از کجا پیدا میکنید که هی میگید مردم اینن مردم اونند!!!؟ یا خدا من که فکر احمدی رو هم دیگه نمیتونم بکنم.. (231520)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۲۰
جناب عالي هم كه سخن بي ربط مي كويي نكنه انتظار داري ويرانه اي را كه اخوي جانتان در هشت سال به دولت يازدهم وإكذار كرده در طول هشت شبانه روز به جاي اول بر كردد ان بلايي كه در أين هشت سال بر كشور نازل شد تا هشتاد سال ديكر هم درست نمي شود خدا به أين مردم ودولت منتخب صبر عنايت كند (231523)
دانشجو
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۳۲
این آقا یا 8 سال قبل در ایران نبوده و فلاکت مردم را ندیده و یا احتمالا گوجه فرنگی و سایر مایحتاجش رو از همون مغازه نزدیک خونه برادرشون می خریدند... (231529)
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۵۱
ارزویی تاریخی است داوود برو تو موزه ی تایخ ریاست جمهوری برادرت پیدا کن دیگه نفت گران نمی شود نه سیاست مدار است و نه اقتصاد دان چاوز هم مرد (231542)
علی سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۱:۵۹
من اگه جای محمود بودم نمیادم دیدنت بدبخت (231550)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۰۱
یه حرف درست زدی یعنی چه میراث احمدی نژاد؟
سه سال دیگه هم میگن میراث احمدی نژاد (231555)
حقی
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۰۱
منتظریم ... (231557)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۰۹
فکر کنم اون دعواهای زرگری این دو تا داداش همه فیلم بوده ! کسانیکه تازه به دنیای سیاست وارد میشوند فکر میکنند که باید تمام روابطشون حتی روابط خانواده گی انها با سیاست کشور امیخته شود (231566)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۱۹
"داود احمدی نژاد در ادامه اقبال مردم به برادرش را محتمل دانسته و گفت: با روندی که آقایان فعلی در پیش گرفته و اوضاعی که درست کرده اند، مردم در حال گرایش به احمدی نژاد هستند."
خخخخخخخخخخخخخخخخخ (231575)
مژگان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۲۵
جناب آقای برادر شما دم از کلید میزنید؟؟؟برادرتون قفلی به درها زده که آقای روحانی به این راحتی ها نمیتونه بازش کنه.مملکت رو به گند کشیدین.خانوادگی مشکل دارین.تو خیالات سیر میکنید.همینه دیگه هر کس که بیاد رییس جمهور بشه برادرش هم باید سیاسی و کارشناس بشه.تا قبل از این رییس جمهوری اصلا نمیدونست سیاستو چطور مینویسن.. (231582)
مسیحا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۲۷
امیدوارم یه بار دیگه محمود جان تو سمت ریاست جمهوری ببینم....خدا برای من نگهش داره....محمود جان دلم واسه حالگیری بچه پروها تنگ شده...بیا تا بعضیا فکر نکنند بچه زرنگ کوچه پس کوچه های ایرون هستند (231584)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۵:۲۴
همون دیگه ما هم تمام حرفمون همینه. محمود به درد ریاست جمهوری نمی خوره به درد جنابعالی می خوره که حال بچه پر روها رو برات بگیره و حالت جا بیاد. خدایی تمام دلخوشی و خواستت از شخص اول اجرایی مملکت همینه؟ که با سوء استفاده از رسانه میلی بیاد به تخریب چهره های بزرگ انقلاب و همسران اونا بپردازه. یعنی تو هیچ مشکل اقتصادی و معیشتی در ادوار ریاست ایشون ندیدی؟ هرچند که ایشون خوب امثال شما ها رو میشناخت که با تهمت زنی و دروغ پردازی تونست آرای زیادی برا خودش جمع کنه و به ریش همه ملت بخنده (231700)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۳۷
وقتی که آدم دور و برش هاله نور می بینه باید هم تو توهماتش اقبال دوباره مردم به خودش ببینه (231596)
رامين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۴۲
من كه معتقدم از نظر رواني مردم در آرامش هستند
اما گراني و افزايش قيمت سوخت با شيب 75 درصد مگه كار دولت جديد نيست؟
تازه استخدام قانوني شديم چرا اعتبار تخصيص ندادن با زندگي ما دارن بازي ميكنن
برخي از كم كاري ها را در دولت جديد را بايد قبول كنيم اما دولت دهم را هرگز تاييد نمي كنم (231599)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۵:۱۱
برادر من قبول شدیم اما با کدوم بودجه اون آزمونا رو می خواست به سر انجام برسونه؟ دوره 8 ساله تموم شده بود و زده بود به سیم آخر و همونطور که میبینی حوالمون کرده به این دولت. در ضمن هدفمندی یارانه ها ایجاب می کنه که قیمت سوخت بره بالاتر این دیگه دست دولت نیست. اجتناب ناپذیره (231691)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۲:۵۲
هر کی بیاد وبره تا سی سال نمی تونند کار 4 ساله احمدی نژاد رو بکنن (231608)
avdt
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۵:۰۶
آره واقعا حتی تو قرآن هم ذکر نشده. به نظرم طوفان حضرت نوح و عذاب قوم های عاد و لوط... به این شدت ویرانی به دنبال نداشت. در این مورد باهات موافقم که تا 1000 سال دیگه هم کسی نمی تونه به این سرعت و شدت عمل کنه (231688)
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۳:۱۲
نکنه کشور 16 سال قبلش به گلستانی تبدیل شده بودکه به ویرانه ای تبدیل شده است. آیا همه تو توهمند (231627)
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۳:۲۶
این آرزو رو به گور ببرید که یکبار دیگه ارکان مملکت بیفته دستتون.!!! (231639)
رهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۳:۴۲
بخیر بین کاک داوود؟ حالکت خاصه براگم؟ (231647)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۴:۰۳
از احمدی نژاد بدم میاد چه با مشایی چه بی مشایی. هزار بار در ملا عام گفته که من یعنی مشایی و مشایی یعنی من و هردومون یعنی.... اینها بازی انتخاباتی است می خواد آراء اصول گراهای ساده ایی رو بگیره که در ظاهر از احمدی نژاد بابت سرپیچی از رهبری در عزل مشایی دلخورن (231660)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۴:۳۰
بیاد تا با نه دندان شکن مردم رو به رو بشه (231670)
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۵:۱۸
جدن ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه به حال این دو برادر خب اره دیگه این بابا 8سال با محمود بود بدش نمیاد دوباره بیادش من تعجبم که چشم بسته غیب میگند (231695)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۵:۱۸
خب احمدی نژاد هم گفت نفت رو میاره سر سفره مردم. اینم نتیجه اش بود.
خوب نیست آدم کور خودشو بینای مردم باشه!!!!!!!!!! (231696)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۵:۴۵
حتی نام احمدی نژاد لرزه بر اندام کسانی می اندازد که در دولت اصلاحات وسازندگی جیب هایشان را پر کنند ما منتظر بهار خوهیم ماند اگر شما از عدم محبوبیت احمدی نژاد مطمئن هستید چرا نگرانید ؟ بگویید خوش آمدید تا در انتخابات وزن وعیار همه مشخص شود در ضمن حتی خواجه شیراز هم متوجه شد که جلیلی هیچ ربطی به احمدی نزاد ندارد اما شما عمدا این بازی را ادامه می دهید زنده باد بهار (231718)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۶:۲۹
به کوری چشمتون 3 سال دیگه برمیگردیم (231732)
سعید
United States
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۶:۴۲
برادرشماکلیدتوقفل درشکسته به خاطرهمین کلیدحسن آقاتوش نمیچرخه این بنده خداناچارشده قفل عوض کنه که تایک قفل سازپیداکنندزمان میبره (231738)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ۱۸:۰۷
سه سال دیگه انشالله میر دلها میر حسین موسوی رییس جمهور است (231761)