به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۳۶۷۰۸

پرسپولیس و ملوان دنبال زمین خوردن بودند

پرسپولیس و ملوان دنبال زمین خوردن بودند
گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دو تیم به دنبال این بودند که بازی بدون گل به پایان برسد. فقط خود را زمین می‌زدند تا زمان بازی بگذرد.به گزارش ایسنا، حمید درخشان درباره تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ملوان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی زیبایی ندیدیم و دو تیم به دنبال این بودند که بازی بدون گل به پایان برسد. فقط خود را زمین می‌زدند تا زمان بازی بگذرد. با این شیوه بازی همان نتیجه صفر بر صفر عادلانه بود.
 
دلیل جذب باهویی را نمی‌دانم!
وی در ادامه گفت: در این بازی پرسپولیس فرصت چندانی برای گلزنی نداشت و حتی وقتی مهاجم خارجی پرسپولیس هم به زمین آمد چیزی از او ندیدیم. واقعا نمی‌دانم دلیل جذب مهاجم خارجی با این کیفیت چیست؟ وقتی تجربه خوبی در جذب مهاجم خارجی نیست، چرا باز هم چنین کاری را می‌کنند؟
 
درخشان در ادامه به حواشی پرسپولیس قبل از بازی برابر ملوان اشاره کرد و گفت: بحث ناهار و شام و تغذیه بازیکنان در دنیای فوتبال حل شده است. واقعا چرا بر سر مباحث کوچک باید تا این حد حاشیه ایجاد شود. وقتی تیم تمرین می‌کند مباحث تغذیه تیم از طریق پزشک تیم پیگیری می‌شود و نباید در این مسائل حاشیه‌ای وجود داشته باشد. هر کسی در این موارد حاشیه ایجاد می‌کند به تیم ضربه می‌زند.
 
او در ادامه گفت: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و اگر می‌خواهد روند خوب خود را ادامه دهد، همه ارکان باشگاه و تیم نیاز به آرامش دارند. همه مجموعه باشگاه باید به دنبال این باشند که تیم در آرامش به کارش ادامه دهد تا نتیجه حاص شود.

در فوتبال حرفه‌ای بر سر شام و ناهار بحث نمی‌کنند
درخشان درباره مباحث مطرح شده پیرامون یحیی گل‌محمدی و اینکه مربی پرسپولیس اذعان دارد که قراردادی با این تیم ندارد گفت: فکر می‌کنم ما درگیر مسائل بسیار جزئی هستیم که در دنیای حرفه‌ای منسوخ شده است. مربی و بازیکن سر تاریخ مشخص حق و حقوق خود را می‌گیرد و کار خودش را می‌کند. مدیرعامل هم تلاش می‌کند که تیم در آرامش به کارش ادامه دهد. اگر فوتبال ما حرفه‌ای است، اصلا نباید بر سر ناهار و شام صحبت کنیم. همه این‌ها به تیم لطمه می‌زند. هرکسی مقصر این جریان است اشتباه می‌کند و این اشتباه قابل گذشت نیست.

وی ادامه داد: هر کسی به هر نوعی حاشیه ایجاد می‌کند به پرسپولیس لطمه می‌زند. ما آنقدر عاقل و بالغ هستیم که برخی مسائل را اصلا نباید مطرح کنیم. یعنی چه مسائل ناهار پرسپولیس رسانه‌ای می‌شود؟ جای تاسف دارد که این مسائل را ایجاد می‌کنند. مدیرعامل باید وظایف خود را انجام دهد و سرمربی هم باید به وظایف خود آگاه باشد.
برچسب ها: حمید درخشان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها