به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۳۸۶۹۰

ستاره پرسپولیس زیر نظر دو تیم پزشکی

ستاره پرسپولیس زیر نظر دو تیم پزشکی
گروه ورزشی:امیر قلعه‌نویی می‌گوید کادرفنی تیم ملی وحید امیری را از تمرینات گروهی کنار گذاشته بود تا به تیم پرسپولیس لطمه نزند.به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که توسط امیر قلعه‌نویی به اردوی شهریور ماه تیم ملی دعوت شده بود، در بخشی از تمرینات، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر دکتر شهاب، پزشک تیم ملی، دنبال کرد، اما با این حال پس از پایان اردوی تیم ملی و بازگشت به تمرینات تیم ملی، خود را برای بازی حساس سرخپوشان برابر النصر آماده کرد.

امیری در دیدار با النصر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت، اما در دقایق پایانی مسابقه دچار مصدومیت شد تا حدود یک و ماه و نیم از میادین دور باشد. ستاره پرسپولیس در بازی برگشت سرخپوشان مقابل استقلال تاجیکستان برای اولین بار پس از مصدومیت خود وارد زمین شد، اما این‌ بار هم تنها ۱۲ دقیقه در زمین حضور داشت و با مصدومیتی شدید تعویض شد.

حالا پیش‌بینی می‌شود امیری بیش از یک ماه از فوتبال دور باشد؛ موضوعی که نه تنها پرسپولیس را تحت تاثیر قرار خواهد داد، بلکه ممکن است باعث شود او جام ملت‌های آسیا را هم از دست بدهد.امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگوی امروز خود با خبرنگاران درباره مصدومیت وحید امیری و چند بازیکن ملی‌پوش دیگر عنوان کرد: ما هر هفته بازیکنان داخلی و خارجی را رصد می‌کنیم و اگر مشکلی پیش بیاید، تیم پزشکی ما، یا در جریان بازی و یا بعد از بازی، پیگیر مصدومیت بازیکن می‌شود. تیم پزشکی تیم‌ها محبت می‌کنند و سریع اطلاعات می‌دهند. تبادل خوبی بین پزشکان باشگاه‌ها و پزشکان تیم ملی هست و ما در کمترین زمان از وضعیت بازیکن اطلاع پیدا می‌کنیم.

او در ادامه درباره شرایط امیری توضیح داد: وحید امیری مشکل قبلی را داشته و همسترینگ هم مصدومیت خاص خودش است. ما در اردوهای قبلی او را از تمرینات گروهی جدا کردیم و در اختیار پزشک قرار داریم تا خدایی نکرده تیم ملی به باشگاه لطمه نزند. در باشگاه با نظر کادرفنی و پزشک خودشان بازی کرد.
برچسب ها: وحید امیری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها