به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۴۲۵۵۴

حمله به داور زن: او مثل ناپلئون است!

حمله به داور زن: او مثل ناپلئون است!
گروه ورزشی:تورستن کینهوفر، کارشناس داوری معروف آلمانی، به شدت از عملکرد استفانی فراپارات در بازی بایرن مونیخ برابر کپنهاگن انتقاد کرد.به گزارش "ورزش سه"، فراپارات قضاوت دیدار این هفته بایرن مونیخ برابر کپنهاگن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با تساوی بدون گل به پایان رسید را برعهده داشت. 

این اولین باری بود که یک داور زن قضاوت بازی بایرن مونیخ در رقابت‌های اروپایی را انجام می‌داد و عملکرد او در زمین و تلاشش برای کنترل شرایط این دیدار و بازیکنان چندان مورد قبول آلمانی‌ها قرار نگرفته است. کینهوفر در گفتگو با روزنامه بیلد در این باره اظهار داشت: «تصمیمات او در زمین درست بود اما قدرت ذاتی را ندارد و همین باعث شده که سعی کند با کارهایش ظاهر کوچک و قد کوتاهش را جبران کند. این شرایط منجر به رفتارها و واکنش‌های اغراق‌آمیز از سوی او شده است. 

من اطمینان دارم که یاشوا کیمیش یا دیگر بازیکنان بایرن مونیخ هرگز چنین رفتاری را برابر یک داور مرد مانند آیتکین یا هر کس دیگری نخواهند داشت. فراپارات اصلا به کسی اجازه صحبت کردن نمی‌داد و مدام سعی می‌کرد فاصله را با جلو گرفتن دستانش حفظ کند. چنین رفتاری باعث می‌شود که خودخواه و مغرور به نظر برسید.»این داور پیش از این تجربه بازی در زمین فوتبال را هم داشته است. او در 13 سالگی اولین بازی‌اش را سوت زد و پس از آن در 18 سالگی تصمیم گرفت که فقط در دنیای داوری حضور داشته باشد. فراپارت در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده و در سال 2019 برای اولین بار تجربه سوت زدن در لیگ فرانسه را به دست آورده است. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها