به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۴۳۱۸۸

قشقایی: مهمترین دغدغه‌ام نداشتن شغل است

قشقایی: مهمترین دغدغه‌ام نداشتن شغل است
گروه ورزشی:حافظ قشقایی وزنه بردار تیم ذوب آهن امروز، ۱۳ آذرماه پس از اولی در دسته ۶۷ کیلوگرم در هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری در اهواز، اظهار کرد: در این دسته نسبت به هفته اول ارتقا رکورد داشتیم، به صورتی که حتی نسبت به سال گذشته رکوردهای بهتری به ثبت رسید.

در سبک وزن می‌توانیم مدال‌آور باشیم
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: وزنه برداران خوب و جوانی در لیگ حضور دارند و ان شاءالله در سال‌های آینده بتوانیم مدال آور باشیم و در سبک وزن ورزشکاران خوبی داشته باشیم.

قراردادها در وزنه برداری نسبت به سایر رشته‌ها پایین‌تر است
این وزنه بردار درباره حمایت باشگاه ذوب آهن نیز گفت: مبلغ قراردادها در لیگ وزنه برداری نسبت به سایر رشته ها پایین‌تر است اما باشگاه‌هایی چون ذوب آهن، ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب به صورت مرتب در لیگ برتر حضور دارند و تا جایی که بودجه شان اجازه دهد از وزنه برداران حمایت می‌کنند.

مهمترین دغدغه‌ام نداشتن شغل است
وی در پایان نیز عنوان کرد: من فارغ التحصیل کارشناسی در رشته نفت از دانشگاه تهران هستم و رتبه ۷۰۰ کنکور بودم. اکنون هم در حال تحصیل در مقطع ارشد تغذیه ورزشی هستم ولی شغل ندارم. با توجه به این که مدال نقره جهانی دارم، طبق مصوبه مجلس باید استخدام می شدم که پیگیر استخدام در شرکت‌های نفتی بودم اما هر جا رفتم جواب خاصی به من ندادند. اکنون مهمترین دغدغه‌ام نداشتن شغل است.
برچسب ها: وزنه برداری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها