به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۴۵۶۷۳

رحمتی استعفا داد/ جدول لیگ برتر فوتبال ایران

رحمتی استعفا داد/ جدول لیگ برتر فوتبال ایران
گروه ورزشی: مهدی رحمتی بعد از شکست نساجی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی ضمن تشکر از حمایت های مالک باشگاه، از سرمربیگری تیمش استعفا کرد  رحمتی از هواداران نساجی  هم عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد که با کناره گیری از سرمربیگری نساجی و باز گذاشتن دست مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، این تیم در ادامه لیگ به شرایط مطلوب دست پیدا کند. 

پورموسوی: بابت تلاش شاگردانم مقابل پرسپولیس خوشحالم
سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی برابر پرسپولیس  گفت: حمایت هواداران ما را به آینده استقلال خوزستان در لیگ برتر امیدوار می‌کند.
سیروس پورموسوی پس از تساوی ۲ بر ۲ دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم که در نشست خبری قبل و پس از بازی در خدمت آنها باشم. با این وجود ترجیح دادم در میکسدزون پاسخگو باشم. برای کسب این نتیجه خوشحال نیستیم، زیرا مستحق مساوی نبودیم. می‌توانستیم برنده باشیم. وی افزود: احترام زیادی برای پرسپولیس و کادر فنی خوبش قائل هستیم. اما می‌توانستیم در این مسابقه برنده شویم. متأسفانه داور مقداری عجولانه تصمیم گرفت و باید در زمان اعلام پنالتی به سود پرسپولیس صبوری می‌کرد. ابتدا باید صحنه را می‌دید و سپس تصمیم می‌گرفت. با این وجود بازیکنانم زحمت کشیده و بار دیگر جلو افتادند. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: در یک تا دو فصل اخیر کمتر تیمی توانسته مقابل پرسپولیس بتواند ۲ گل بزند. تیمی که بزرگ است و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد. استقلال خوزستان امسال به لیگ برتر صعود کرده و بضاعتش همین است. امروز هم ۷ بازیکن اصلی خود را نداشتیم، اما بچه‌ها واقعا تلاش کردند. بابت این موضوع خوشحال هستم. همچنین از حمایت و حضور هواداران بی نهایت تشکر می‌کنم. آن‌ها هفته به هفته بیشتر می‌شوند و تیم را حمایت می‌کنند. این حمایت هواداران ما را به آینده استقلال خوزستان در لیگ برتر امیدوار می‌کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها