به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۴۶۵۷۶

نساجی مازندران از شکست خانگی فرار کرد

گروه ورزشی: تیم فوتبال هوادار تهران با هدایت مسعود شجاعی در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر نساجی مازندران متوقف شد.
نساجی مازندران از شکست خانگی فرار کرد
در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه نساجی مازندران در نخستین بازی خود پس از استعفای مهدی رحمتی میزبان هوادار تهرانی بود که محمود فکری را دیگر روی نیمکت خود نداشت تا با اندیشه‌های سرمربی جدید خود مسعود شجاعی به میدان برود. این مسابقه در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید. در این مسابقه محمد میری (۸) و کریم اسلامی (۴+۴۵) برای هوادار و امیرمهدی جان ملکی (۷۹) و حسین زامهران (۸۹) برای نساجی گلزنی کردند.
نیمه اول این مسابقه در حالی برگزار شد که تیم هوادار پس از خروج محمود فکری از هدایت این تیم، با اندیشه‌های سرمربی جدید خود مسعود شجاعی پای به این میدان گذاشته بود و در همان اوایل بازی در دقیقه ۸ محمد میری توانست دروازه نساجی را باز کند. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه دنبال شد تا اینکه در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافه کریم اسلامی توانست برای دومین بار دروازه نساجی را باز کند و نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.
در نیمه دوم این دیدار نساجی تلاش کرد گل‌های خورده را جبران کند و اختلاف را به حداقل برساند و در دقیقه ۷۹ این امیرمهدی جان ملکی بود موفق شد گل نخست نساجی را به ثمر برساند تا این تیم ادامه بازی را با انگیزه بیشتری ادامه دهد.
تلاش‌های نساجی در دقایق پایانی این بازی به نتیجه رسید و این تیم موفق شد در دقیقه ۸۹ با گلزنی حسین زامهران بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر تیم هوادار با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در رده دوازدهم ایستاد و نساجی هم با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها