به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۵۴۱۵

فابرگاس: ونگر گفت که نیازی به من ندارد

گروه ورزشي: هافبک جدیدی چلسی می‌گوید که مورینیو حرفهایی را بر زبان آورد که او می‌خواست. فابرگاس گفت که ونگر اعلام کرد که نیازی به او ندارد.
فابرگاس: ونگر گفت که نیازی به من ندارد
سسک فابرگاس پس از کش و قوس های زیاد از آرسنال جدا شد تا پیراهن آبی اناریها را بر تن کند. این در حالی بود که او در تيم توپچی‌های لندن با وجود سن بسیار کم بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست. او در بارسلونا با آن که جام‌های زیادی را به دست آورد، موفق نبود و همین مسئله باعث شد تا از آبی-اناری‌ها جدا شود و به فوتبال جزیره بازگردد با این تفاوت که این بار پیراهن چلسی را بر تن خواهد کرد.

فابرگاس که در حال حاضر تیم ملی فوتبال اسپانیا را در جام جهانی 2014 برزیل همراهی می کند درباره دلایل جدایی خود از بارسلونا و پیوستن به چلسی سخن گفت. او می‌گوید در حالی که چلسی را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد که آرسنال هم می‌توانست او را جذب کند. فابرگاس گفت: چیزی برای گفتن ندارم. احساس کردم دوران من با بارسلونا به پایان رسیده و زمان جدایی فرارسیده است. به همین خاطر تصمیم گرفتم بارسلونا را ترک کنم و تیم جدیدم را انتخاب کنم. نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم چرا که در حال حاضر برای تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی می کنم و می‌خواهم روی این تیم تمرکز کنم.

او ادامه داد: چند پیشنهاد خوب داشتم. آرسنال هم می توانست من را جذب کند. چرا که بندی در قراردادم وجود داشت که اجازه می داد به آرسنال برگردم. ونگر به من گفت که در پست من مسوت اوزیل بازی می کند و دیگر در این پست به بازیکن دیگری نیاز نداریم. کاپیتان سابق آرسنال درباره این سوال که چگونه تصمیم گرفت تا به چلسی بپیوندد این گونه پاسخ داد: می خواستم به لیگ برتر انگلیس بازگردم. با مورینیو تماسی داشتم . او حرفهایی زد که می خواستم بشنوم. مورینیو من را قانع کرد تا به چلسی بپیوندم و خیلی زود در گفتگویی کوتاه همه چیز حل شد.

فابرگاس در حالی تصمیم گرفت که به چلسی بپیونند که هدایت این تیم را ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال مادرید بر عهده دارد. مورینیو پیش از این بارها با تیم رئال برابر بارسلونا که فابرگاس در ان بازی می کرد قرار گرفت. با توجه به سابقه دشمنی مورینیو با بارسلونا انتظار می رفت که فابرگاس تیمی غیر از تیم مورینیو را انتخاب می کرد اما با این حال او ترجیح داد تا به چلسی بپیوندند و شاگرد آقای خاص شود.
مرجع : ايسنا