به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۴۶۰۵۰۷

نسخه موبایل موتور جست‌وجوی گوگل یک قابلیت کاربردی دریافت کرد

نسخه موبایل موتور جست‌وجوی گوگل یک قابلیت کاربردی دریافت کرد
گروه فناوری:‌ موتور جست‌وجوی گوگل اکنون می‌تواند مجموعه‌ای از هشدارهای مربوط به علایق هر کاربر را ایجاد کند. گوگل ویژگی مذکور را به نسخه‌ی وب موبایلی خود اضافه کرده است و بدین‌ترتیب کاربران دستگاه‌های اندروید و iOS می‌توانند از آن استفاده کنند.
اعلان‌های گوگل شامل آب‌وهوا، امتیازات ورزشی، قیمت سهام، اطلاعات پرواز و سفر، توصیه‌های تماشای فیلم و موارد دیگر می‌شود.
با مراجعه به وب‌سایت Google.com ازطریق مرورگر گوشی آیفون، گوشی سامسونگ یا هر گوشی دیگر، زنگی در کنار تصویر پروفایل شما در گوشه‌ی سمت‌ راست یا سمت چپ بالای صفحه نشان داده می‌شود. این نماد در صفحه‌ی اصلی موتور جست‌وجوی گوگل و همچنین صفحه‌ی نتایج به‌نمایش درمی‌آید.
به‌نوشته‌ی 9to5Google، هنگامی‌که هشدارهای فعال وجود داشته باشد، نماد زنگ با اعلان قرمز برچسب‌گذاری می‌شود. قابلیت جدید درواقع فید خبری ساده‌ای است که اعلان‌ها را بر اساس زمان انتشار آن‌ها نمایش می‌دهد و می‌توان ازطریق آدرس google.com/search/notifications نیز به آن‌ دسترسی داشت. ویژگی مورد اشاره در نسخه‌ی دسکتاپ موتور جست‌وجوی گوگل دردسترس نیست.نماد دسته‌بندی‌ها در سمت‌چپ نسخه‌ی موبایلی تحت‌وب گوگل، متن اعلان، روز ارسال و هر تصویر مرتبط با اعلان‌ها را به کاربر نمایش می‌دهد. با ضربه زدن روی هر اعلان نتایج جست‌وجوی گوگل برای آن بارگیری خواهد شد.
بخش اعلان‌ها از مدت‌ها قبل در نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Google دردسترس قرار داشته و اکنون به‌عنوان فید خبری اختصاصی، به بخشی از نوار پایینی برنامه‌ی مذکور تبدیل شده است. در همین حال، ویژگی مورد بحث در ماه اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) به‌صورت آزمایشی به نسخه‌ی اندروید برنامه‌ی Google نیز اضافه شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها