به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۶۶۹۳
فغاني داور چهارم ديدار فرانسه و نيجريه شد

آخرين اخبار از جام جهانی برزیل

گروه ورزشی: بازيکن تيم ملي فوتبال اروگوئه پس از شکست مقابل کلمبيا اعلام کرد که او و هم تيمي‌هايش سرشان را بالا خواهند گرفت
بازيکن تيم ملي فوتبال اروگوئه پس از شکست مقابل کلمبيا اعلام کرد که او و هم تيمي‌هايش سرشان را بالا خواهند گرفت. ادينسون کاواني اعلام کرد که تيم‌ملي اروگوئه پس از شکست مقابل کلمبيا در مرحله يک‌هشتم نهايي جام‌جهاني با سربلندي به کشورش برمي‌گردد. وي اظهار داشت: شکست به خاطر اين نبود که بد بازي کرده باشيم؛ اين تنها عملکرد متفاوتي نسبت به بازي مقابل انگليس و ايتاليا بود. اين تيم تمام تلاش خود را انجام داد و همه ما در رختکن در چشمان يکديگر نگاه مي‌کرديم زيرا تيم بسيار منسجمي هستيم.

مهاجم پاري‌سن‌ژرمن ادامه داد: به خانه برمي‌گرديم اما سرمان را بالا مي‌گيريم. از دست دادن سوارز واقعا براي ما سخت بود اما نمي‌توان در مقابل فيلم دوربين‌ها که همه چيز را ثبت کرده‌اند، حرفي زد. وي اضافه کرد: من فکر مي‌کنم جريمه او بسيار سنگين بود اما مسئله تنها به يک بازيکن مربوط نمي‌شود. امروز يک تيم وجود داشت که تلاش مي‌کرد آنچه را براي اين مسابقه آماده کرده بود، به کار ببندد.

فغاني داور چهارم ديدار فرانسه و نيجريه شد
داور ايراني حاضر در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014برزيل به عنوان داور چهارم مسابقه دو تيم نيجريه و فرانسه انتخاب شد. ديدار دو تيم فرانسه و نيجريه در مرحله يک‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل دوشنبه ساعت 20 و 30 دقيقه برگزار مي‌شود و عليرضا فغاني به عنوان داور چهارم اين مسابقه حاضر خواهد شد. مارک، داور آمريکايي قضاوت اين مسابقه را بر عهده خواهد داشت.

تشکر توئيتري رئيس جمهور برزيل از بازيکنان برزيل
رئيس جمهور برزيل خانم دلما روسف در پايان بازي تيم کشورش مقابل شيلي اين پيروزي دشوار را جشن گرفت. رئيس جمهور برزيل خانم دلما روسف در پايان بازي تيم کشورش مقابل شيلي اين پيروزي دشوار را جشن گرفت. او در پايان اين بازي در توئيتر خود نوشت: " بازي دشواري بود. توام با دعا ، جنگ ، اشک و مهارهاي ژوليو سزار . ممنونم از همه شما بازيکنان . بدانيد که برزيل پشت شما ايستاده است " خانم روسف در ضمن از هواداران برزيلي بخاطر حمايت هايشان تشکر کرد و نوشت که به اسکولاري اطمينان ويژه دارد .

اسکولاري از مصدوميت نيمار خبر داد
لوئيز فيليپه اسکولاري سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل اعلام کرد نيمار ستاره اين تيم از ناحيه ران راست دچار آسيب‌ديدگي شده است. به گفته اسکولاري، نيمار که در مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي جام جهاني برزيل ضربه پنالتي پيروزي‌بخش تيمش را وارد دروازه شيلي کرد دچار مصدوميت شده است. به گزارش خبرگزاري فرانسه، مربي برزيل افزود: نيمار در همان دقايق ابتدايي بازي و در يک درگيري سخت با مدافع شيلي مصدوم شد. وی ادامه دا: ما هنوز شرايط را بررسي نکرده‌ايم و چهار پنج روز فرصت داريم تا ببينيم نيمار مي‌تواند در مرحله بعدي بازي کند يا خير. از آنجا که نيمار تا پايان بازي در زمين حضور داشت، احتمالا آسيب‌ديدگي وي چندان جدي نيست.