به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۷۷۰۱
کوتاه از جام جهانی بیستم

نمی‌توانیم روی زندگی نیمار معامله کنیم

گروه ورزشی: پزشک تیم ملی فوتبال برزیل گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال حضور نیمار در دیدار بامداد چهارشنبه برابر آلمان را رد کرد.
نمی‌توانیم روی زندگی نیمار معامله کنیم
طرفداران تیم ملی برزیل روز گذشته برای حضور مجدد نیمار در ترکیب اصلی این تیم امیدوار شدند اما دکتر ژوزه لوئیس رونکو آب پاکی را روی دست آنها ریخت. وی در این خصوص گفت: هرگز نمی‌توانیم روی زندگی حرفه‌ای و شخصی نیمار معامله کنیم. مصدومیت نیمار به شکلی نیست که بتوانیم او را با مُسکن به میدان بفرستیم. نمی‌توانیم به مردم برزیل دروغ بگوییم و به آنها امید واهی بدهیم.

اسکولاری: در فاجعه هم فرصت به دست می‌آید
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی برزیل مصدومیت نیمار را به یک فاجعه تشبیه کرد که با وجود آن سلسائو شانس موفقیت برای فتح جام جهانی ۲۰۱۴ را دارد.  در فاصله یک روز مانده به جدال حساس تیم‌های ملی برزیل و آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل، لوئیز فلیپه اسکولاری، سرمربی سلسائو تأکید کرد که او و بازیکنانش دیگر در شوک از دست دادن نیمار نیستند و حتی بدون ستاره خط حمله بارسلونا هم می‌توانند جام جهانی را فتح کنند.

اسکولاری که باید بدون نیمار و تیاگو سیلوا شاگردانش را راهی جدال با ژرمن‌ها کند، اظهار داشت: ما کار خود را با بازیکنانی که در اختیار داریم شروع کرده‌ایم و می‌دانیم که در فاجعه هم فرصت انجام کاری متفاوت وجود دارد. این همان کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم. فیل بزرگ که با شبکه گلوبو گفت‌وگو می‌کرد، افزود: نیمار برجسته‌ترین بازیکن و محور حرکات تیم ما بود، چون نه تنها در برزیل بلکه در هر تیم دیگری که باشد می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد حتی در بارسلونا. ما کسی را از دست دادیم که به او نیاز داشتیم اما با این وجود من به تیمم ایمان دارم و خونسردم.

اسکولاری تصریح کرد: ما یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست داده‌ایم اما هنوز این پتانسیل را داریم که قهرمان جام جهانی شویم. تیم‌‌های ملی برزیل و آلمان 30 دقیقه بامداد چهارشنبه در ورزشگاه مینیرائوی شهر بلوهوریزونته به مصاف هم می‌روند.

مارادونا: باید به این تیم آرژانتین احترام گذاشت
اسطوره فوتبال آرژآنتین از تیم ملی کشورش به نیکی یاد کرد و آن را شانس اول حضور در فینال خواند. دیه‌گو مارادونا که پیش از این از تیم ملی کشورش انتقاد کرده بود در آستانه دیدار آرژانتین و هلند گفت: باید به این تیم آرژانتین احترام گذاشت. آنها هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر می‌شوند و لیاقت حضور در فینال جام جهانی را دارند. هلند حریف قدری برای آرژانتین نخواهد بود. وی گفت: به نظر من دو تیم برزیل و آلمان در یک سطح هستند و دیگر بازی نیمه نهایی نمی‌تواند برنده‌ای از پیش تعیین شده داشته باشد.