به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۵۵۳۴۱
آرمان در یک نگاه

ولنجک را بی​خیال چه خبر از میرزای شیرازی؟

گروه سیاسی: روزنامه آرمان در شماره روز یکشنبه به بازتاب عنوان های ولنجک را بی خیال چه خبر از میرزای شیرازی؟ و 3 آذر قیامت نیست پرداخت.
ولنجک را بی​خیال چه خبر از میرزای شیرازی؟
این روزنامه تیتر یک را به عنوان ولنجک را بی‌خیال چه خبر از میرزای شیرازی؟ اختصاص داد و نوشت: به نظر می‌رسد همانطور که در ابتدای گزارش اشاره شد ساختمان ولنجک تنها ماکتی است که ظاهر فعالیت‌های حامیان و نزدیکان احمدی نژاد را پوشش می‌دهد و فعالیت‌های اصلی در ساختمانی دیگر در خیابان میرزای شیرازی انجام می‌شود. ساختمانی که هیچ نام و نشانی ندارد. باید میهمان از پیش تعیین شده باشی که در را باز کنند و مدتی در طبقه همکف منتظر تا صدای بفرمایید بالا را بشنوی. ساختمانی بی‌نام ونشان که اعضای اصلی تصمیم گیر نزدیکان احمدی نژاد در آن مستقرند. اینجا ترافیک نیست چون یک کوچه گمنام است با یک میوه فروشی بر سر آن. ساختمانی که بهترین مکان برای تصمیم گیری‌های مهم است؛ ساختمانی برای ترسیم آینده احمدی نژادی‌ها...

روزنامه آرمان با انعکاس عنوان 3 آذر قیامت نیست، نوشت: ظریف، در گفت وگو با شبکه پی بی اس گفت: ایران قول باراک اوباما برای لغو تحریم‌ها را در مذاکرات هسته‌ای قبول می‌کند. ظریف اضافه کرد: ما در امور داخلی آمریکا دخالت نمی‌کنیم، اگر پرزیدنت اوباما به ما قول می‌دهد که کاری بکند، ما آن را می‌پذیریم و به قولش احترام می‌گذاریم. وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سوالی در مورد تمدید مجدد مذاکرات هسته‌ای پس از 24نوامبر(3آذر) گفت: اکنون حاضر نیستم در مورد چنین مساله‌ای فکر کنم. وی تصریح کرد: من نمی‌گویم 24نوامبر روز قیامت است، من می‌گویم تمام انرژیمان را برای دستیابی به توافق تا آن روز بگذاریم.

روزنامه آرمان با انتخاب عنوان سکه شانس نیویورک، نوشت: کارشناسان می‌گویند پیش بینی نتایج مذاکرات هسته‌ای در نیویورک دشوار است. هر چند طی روزهای گذشته جوی از منفی نگری در اخباری که رسانه‌های غربی منتشر می‌کنند، کاملا هویدا بود. سرگئی ریابکوف، نماینده روسیه و یکی از مقامات آمریکایی صراحتا از دستاورد ملموس در این دور از مذاکرات قطع امید کرده‌اند اما واقعیت این است سکه‌ای که به هوا انداخته شده است تا به پایین برسد هزار چرخ می‌خورد. چنانکه دیپلمات‌ها بر این باورند که بر دیپلماسی را پایانی نیست.

تهران تنها چند روز دیگر آب دارد، تیتر دیگر این روزنامه است. روز گذشته، معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سد لار و لتیان تنها چند روز دیگر کفاف تامین آب تهران را می‌دهند، گفت: به طور جدی از مردم درخواست می‌کنیم که در مصرف آب صرفه جویی کنند تا پاییز را به خوبی سپری کنیم. هر چند بحران آبی، چندسالی است گریبانگیر کشورمان بوده است اما، به نظر می‌رسد امسال، موضوع کم آبی بسیار جدی تر از گذشته مطرح شده است و وزارت نیرو نیز به تازگی، به عنوان متولی اصلی آب در کشور صریحا از وجود بحران در تامین آب ده‌ها شهر کشور خبر داده و صحبت از جیره بندی آب به میان آورده است.

این روزنامه با برجسته کردن عنوان ضرب الاجل به وزیر ارتباطات برای مسدودسازی وایبر و واتس آپ نوشت: معاون اول قوه قضاییه با ارسال نامه‌ای به وزیر ارتباطات از او خواست که ظرف حداکثر یک ماه نسبت به فراهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه‌های اجتماعی نظیر وآتس آپ، وایبر و تانگو اقدام کند، در غیر این صورت قوه قضاییه نسبت به این امر اقدام خواهد کرد.