به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۷۶۶۸۹

سلیمی: مرادی کار سختی برای جبران دارد

گروه ورزشی: قهرمان المپیک می‌گوید کمبودها در و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی آنقدر زیاد است که مرادی کار سختی برای جبران تمام آنها دارد.
سلیمی: مرادی کار سختی برای جبران دارد
بهداد سلیمی درباره مشکلاتی که فدراسیون جدید باید در صدد حل آن بر آید، بیا‌ن‌ کرد: در طول چند سال اخیر کمبودها خیلی زیاد بوده است. از این لحاظ مرادی کار سختی دارد چرا که جبران کردن کمبودها زمان بر است و باید به او فرصت داد. شرایطی که قبلا وجود داشت به این شکل بود که اردوهای خوبی نداشتیم. میله و صفحه استانداردی وارد کشور نمی‌شد و این کمبودها باید برطرف شود.سلیمی در پاسخ به این پرسش که صحبتی در مورد کمبودها و خواسته‌های و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان با مرادی داشته است؟ گفت: صحبت خاصی نشده است. در حال‌ حاضر به دلیل کارهای شخصی شمال هستم اما فکر می‌کنم در این هفته‌ نشستی داشته باشیم که در مورد ورزشکاران و خودم امکانات و حقوق و مزایا و خیلی موارد دیگر صحبت می‌کنم.

قهرمان المپیک لندن درباره تغییر سرمربی تیم ملی بز‌ر‌گسالان تصریح کرد: مرادی به‌ هر‌ حال رییس فدراسیون است و حق طبیعی و مسلم اوست که با هر کسی که دوست دارد کار کند. شاید بخواهد با توکلی کار کند یا مربی خارجی بیاورد اما به شخصه به عنوان یک ملی‌پوش دوست دارم با توکلی کار کنم. البته و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان دیگر نیز همین را می‌خواهند، زیرا به کارش عشق و علم دارد و شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی ایجاد می‌کند. من دوست دارم با او ادامه همکاری دهند اما باز هم مرادی رییس فدراسیون است و خودش هر تصمیمی که بخواهد می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که تغییر سرمربی و شیوه‌های تمرینی، و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان را دچار سردرگمی نمی‌کند؟ گفت: 100 درصد هر مربی که بیاید شیوه‌های تمرینی و طرز تفکر متفاوت دارد بنا‌بر‌این بدن تا به آن سبک تمرین عادت کند زمان بر است. همین موضوع باعث می‌شود یک مقدار دچار سردرگمی شوم. البته در نشستی که با مرادی خواهم داشت نظرم را اگر قابل بداند در مورد کار کردن با توکلی می گویم اما باز هم در نهایت کسی نمی‌تواند در تصمیم‌گیری او دخالت کند.

سلیمی با اشاره به حضور پیشکسوتان در اردوی تیم ملی تصریح کرد: ان‌شا‌ء‌الله با آرامش کار کنیم و و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی بدون حاشیه باشد و رسیدگی به ورزشکاران بیشتر شود. حرمت ورزشکار قطعا بر می‌گردد و حرمت‌ها حفظ می‌شود. در بازدیدی که مرادی و سجادی از اردوی تیم ‌ملی داشتند نفراتی همچون محمد نصیری و ذهتاب بعد از پنج سال وارد سالن و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی شدند که این حرکت خوب و قشنگی بود و باعث می‌شود ما هم از نعمت وجود پیشکسوتان بهره‌مند شویم و این جای دلخوشی دارد.

او ادامه داد: در رشته‌ها‌ی ورزشی دیگر پیشکسوتان را بر روی سرشان می‌گذارند اما در این چهار، پنج سال برخوردی با پیشکسوتان مانند محمد نصیری که جزو و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان پر افتخار جهان است شده که پنج سال پایش به اردوها باز نشده که این اتفاق هم برای من ورزشکار و هم برای خود نصیری خوب نیست اما اکنون که آنها به سالن آمدند جای خوشحالی و امیدواری دارد.
مرجع : ایسنا