به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۸۰۶۵۳
ساخت هتل برای کشتی گیران در دستور کار است

گودرزی: از کشتی حمایت ویژه می‌کنیم

گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه حمایت هر چه بیشتر از کشتی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است، از مسئولان فدراسیون کشتی برای برگزاری خوب رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی قدردانی کرد.
گودرزی: از کشتی حمایت ویژه می‌کنیم
دکتر محمود گودرزی در حاشیه برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در سالن شهید بهشتی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مسئولین فدراسیون کشتی بخاطر برگزاری بسیار خوب این رقابت ها تشکر می کنم. بدون شک این رقابت ها تاثیر زیادی بر رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش کشتی در ایران و حتی جهان خواهد داشت چرا که با حضور بزرگان کشتی ایران در این رقابت ها جوانان ایران تشویق می شوند به سمت ورزش اول ایران بیایند و به این شکل کشتی ایران پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان فزود: این مسابقات باید هر چه بیشتر برگزار شود تا به جایگاه شایسته خود هر چه بیشتر نزدیک شود و شاهد توسعه بیشتر این رشته ورزشی باشیم. وی درباره برنامه های وزارت ورزش و جوانان برای حمایت های هر چه بیشتر از ورزش اول ایران با توجه به نزدیکی رقابت های جهانی و المپیک گفت: سعی می کنیم در حد بضاعتمان از کشتی حمایت کنیم. هدف ما حمایت از رشته های المپیکی است و در این راه از ورزش کشتی به طور خاص حمایت خواهیم کرد و تمهیدات خوبی را نیز در جهت این اقدام تدارک دیده ایم و در برنامه داریم. مطمئنا حق کشتی بیش از اینهاست و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد اما با توجه به بضاعتمان باید اقدام کنیم.

گودرزی تاکید کرد: رشته کشتی به طور ویژه مورد حمایت وزارت ورزش وجوانان است و امیدوارم با این حمایت ها کشتی ایران هر چه بیشتر پیشرفت کند. در ادامه وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر حمایت های وزارت ورزش و جوانان پس از اینکه مدیر عامل بانک پاسارگاد که تنها حامی کشتی ایران است در مراسم تقدیر از کشتی گیران خواستار اعطای زمین از سوی وزارت ورزش و جوانان شد تا این بانک از آن برای ساخت هتل جهت اسکان کشتی گیران استفاده کند اظهار کرد: قرار است با مدیر عامل این بانک بازدیدی از ورزشگاه آزادی و محوطه اطراف آن داشته باشیم تا در این خصوص تصمیم لازم را اتخاذ کنیم. همچنین در طرح جامع توسعه اقدامات خوبی را برای حل مشکلات فدراسیون کشتی در نظر گرفته ایم.
مرجع : ایسنا