به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۰
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۸۴۱۲۴

دو رسانه اصلاح‌طلب مجرم شناخته شدند

گروه سیاسی: سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات مدیران مسئول روزنامه شرق و سایت انصاف‌نیوز با اکثریت آرا مجرم شناخته شدند.
«علی اکبر کسائیان» در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در تشریح جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به پرونده‌های مطبوعاتی روزنامه شرق، سایت انصاف نیوز و صراط‌ نیوز در شعبه 6 دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی مدیر خراسانی رسیدگی شد.

وی ادامه داد: مدیرمسئول سایت انصاف نیوز به اتهام نقض مصوبات شورای امنیت ملی با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست. کساییان در ارتباط با سایت صراط نیوز تصریح کرد: پرونده این سایت به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شده بود که در ابتدای جلسه رئیس دادگاه اعلام کرد شاکی پرونده (وزارت آموزش و پرورش) کتبا شکایت خود را پس گرفت لذا ریاست دادگاه اعلام کرد که محاکمه‌ای انجام نخواهد شد.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات در پایان در ارتباط با پرونده روزنامه شرق خاطر نشان کرد: مدیرمسئول این روزنامه با عناوین اتهامی افترا و نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.