به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۱۹۳۰

تاج: چهار سهمیه مستقیم برای ایران

گروه ورزشي: رییس سازمان لیگ با ارائه جدید‌ترین آمار منتشر شده از سوی AFC ایران را دومین کشور آسیا و اولین کشور غرب این قاره معرفی کرد.
تاج: چهار سهمیه مستقیم برای ایران
مهدی تاج در نشست خبری خود با بیان اینکه کسب موفقیت فوتبال ایران اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در جدیدترین آماری که از سوی AFC منتشر شده فوتبال ایران با کسب 908 امتیاز از 1000 امتیاز ممکن موفق شد به عنوان دومین کشور آسیا پس از ژاپن قرار گیرد. او ادامه داد: کسب این رتبه در حالی به دست آمد که پیش از این در جایگاه پنجم آسیا و سوم غرب آسیا ایستاده بودیم اما در حال حاضر با بالا رفتن استانداردهای لیگ برتر فوتبال توانستیم رتبه دوم آسیا را کسب کنیم.

تاج همچنین تعداد سهمیه‌های ایران در جام باشگاه‌های آسیا را چهار سهمیه مستقیم عنوان کرد. رییس سازمان لیگ ایران همچنین از بزرگ‌ترین قرارداد مخابراتی ایران خبر داد. مهدی تاج در نشست خبری خود در سازمان لیگ اظهار کرد: در این قرارداد از هر اس ام اس 50 تومانی، 14 تومان آن متعلق به سازمان لیگ، 14 تومان برای همراه اول و مابقی آن مربوط به هزینه‌هاست. او ادامه داد: ما همچنین پیگیر قرارداد ایرانسل نیز هستیم و اگر این شرکت آنچه را مکلف است، انجام ندهد، از ایرانسل شکایت می‌کنیم.
مرجع : ايسنا