به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۲۸۷۷۹۰

خصوصیات شارژر MagSafe اپل فاش شد

خصوصیات شارژر MagSafe اپل فاش شد
گروه فناوری:اپل از MagSafe برای تغییر نحوه نمایش آیفون‌ها در فروشگاه‌های خود استفاده می‌کند.
 هنگامی که طرفداران محصولات اپل وارد فروشگاه این محصول قدرتمند فناوری می‌شوند، با میز‌های مملو از کابل‌های مختلف گوشی‌های اپل مواجه می‌شوند. براساس گزارش‌ها این سیم‌ها باعث‌شده‌اند تا صفحه نمایش اپل بهم ریخته باشد. اخیرا شرکت اپل با کمک سیستم MagSafe توانسته ظاهر جدیدی را برای نمایشگر‌های آیفون در فروشگاه Apple طراحی کند. گفته شده شارژر MagSafe جایگزین کابل‌های Lightning شده‌اند؛ یکی از مهمترین خصوصیات کابل جدید، کوچک و قابل جمع کردن آن‌ است که باعث سهولت جابه‌جایی آن توسط کارکنان فروشگاه اپل می‌شود.

چگونه کابل جدید MagSafe  را باید استفاده کنیم ؟
برای استفاده از شارژ MagSafe، ابتدا باید گوشی را به داک وصل و سپس تنظیمات آن را درست کنید. .پس از تنظیمات جدید فقط باید پشت گوشی خود را به کابل MagSafe  بزنید.براساس گزارش‌های اخیر ۹to۵Mac، شرکت اپل هنوز به طور گسترده کابل جدید، را برای طرفداران خود ارائه نداده است. افزون بر این صفحه‌نمایش آیفون جدید، فقط در مرکز بازدید کنندگان اپل پارک در کوپرتینو مشاهده می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود اپل این شارژر جدید خود را بیشتر بفروشد، زیرا استفاده کنندگان این گوشی به خوبی نحوه عملکرد سیستم شارژر بی سیم مغناطیسی را در فروشگاه و گزارش‌های فاش شده مشاهده  کرده‌اند.

شایان ذکر است با راه اندازی برنامه جدید Explore در ماه ژوئن، اپل مقایسه افرادی را که در حال مرور iPhone هستند راحت‌تر  و ویژگی‌ها و گزینه‌های قیمت را با سایر گوشی‌های iOS مقایسه می‌کند. سایت ۹to۵Mac امیدوار است  اپل به زودی این قابلیت را در هر فروشگاه اپل راه اندازی کند، زیرا  این یک تغییر بسیار  عالی است که هم به اپل و هم به مشتریان آن کمک می‌کند. فقط به یاد داشته باشید که MagSafe، و صفحه نمایش جدید، در حال حاضر فقط برای سری iPhone ۱۲ در دسترس است.
برچسب ها: اپل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها