به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۰۸۳۷۶

ادامه روند نزولی در بورس

ادامه روند نزولی در بورس
گروه اقتصادی: روند نزولی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد، به طوری که شاخص کل بورس امروز به مرز یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد رسید.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۶۸۴۵ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۵۷ هزار واحد کاهش یافت.شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۶۸۰ واحد سقوط کرد و در رقم ۳۷۲ هزار و ۴۹۴ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۴۰۵ معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۵۶ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان، مخابرات ایران، پتروشیمی پارس و پتروشیمی فناوران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس هم با ۴۳ واحد کاهش در رقم ۱۹ هزار و ۴۶۰ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۲۱۶ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال انجام دادند.بیمه پاسارگاد و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، فرابورس ایران، پلیمر آریاساسول و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها