به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۱۴۶۸۳

آتش زدن مجسمه شهید سلیمانی بعد از نصب

آتش زدن مجسمه شهید سلیمانی بعد از نصب
گروه سیاسی: تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که صبح روز گذشته، ۱۵ دی‌ماه، با حضور مردم و مسئولان استان در میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) شهرکرد رونمایی شده بود شب گذشته با عمل وقیحانه عده‌ای ناشناس به آتش کشیده شد.
«در پی عمل گستاخانه و هتک‌حرمت به تندیس سردار رشید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی، حجت‌الاسلام  محمدعلی نکونام، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیامی صادر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است:
قبل از نیمه شب بود که با زنگ تلفن خبری دریافت شد که به سرعت ذهن را متوجه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ می‌کرد که از پشت تلفن‌ها خبری را همراه با بغض به یکدیگر منتقل می‌کردند، چشم‌ها پر از اشک بود، اما دل‌ها پر از کینه، کینه از آمریکای جنایت‌پیشه که برای بشریت ارمغانی جز غارت و حقارت ملت‌ها نداشته است، اینان در اوج حماقت قرار دارند و نمی‌دانند که مرد و زن شهرکرد و جوانان غیور اچهارمحال و بختیاری در صبح این شب و در سالروز به آتش کشیده شدن خانه زهرای اطهر (س) آن‌چنان حضوری گردا گرد تندیس خواهند داشت که یادآور تشییع دو سال قبل باشد.
در ادامه این پیام آمده است: حاج قاسم از ملت است همان‌گونه که از امت است، این جنایت در تاریکی شب مثل همان جنایت در فرودگاه بغداد که در خلوت شب و در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد می‌باشد و جایگاه حاج قاسم را در دل‌ها پایدارتر خواهد کرد.
روز پنج‌شنبه ۱۶ دی که تشییع چهار گل پرپر از شهدای گمنام در شهرکرد صورت می‌گیرد تبدیل به روز نفرت و انزجار صدچندان از آمریکا و آمریکا تباران خواهد شد و در تاریخ این شهر و این غیور مردان ثبت می‌شود».

 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: سردار سلیمانی

انتر نشنال ایران بهار نیوز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۴:۰۰
داری آموزش میدی ؟بی شرف بی همه چیز؟ خالک بر سر ارشاد (381228)
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۵:۴۳
بدجوری دماغ سوخته شدی از فحشت کاملا مشخصه که می ترسی رانت و ویژه ات را از دست! خبر این است چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد. اگه بهارنیوز هم درج نکنه خبر را شبکه های اجتماعی همه این خبر را پست می کنند. (381234)
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۲۲:۲۶
بهار و کیهان و همشهری و مشرق افتاب و....همشون تیغ یک چاقو هستند و با رانت و فساد مدیریت میشن نه سواد دارن ونه لیاقت با رانت احزاب وابسته و فاسد راه اندازی شدن نترس هیچ کدوم صاحبشون را گاز نمیگیرند چون روز حساب و کتاب انشاالله باید حساب به ملت پس بدن تا مستخدمشون با پارتی و فساد رشد کردن حالا اینوریها ادای مردمی بودن و اونوریها ...... (381250)
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۴:۱۲
الهی جونتون بسوزه (381230)
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۸:۵۸
کارخوارجه.یعنی مدعیان اصلاح.یعنی جیره خاران امریکا (381239)
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۰۷:۵۳
مطمئن باش کار مردم عادی است. ادم هایی مانند من و شما که در کوچه و بازار راه میرند. وضعیت را می بینند و عصبانی هستند. (381269)
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۲۲:۴۰
نظرات را سانسور کرده اید که خود به خوبی گواه دل مرم ایران است
.............
(381251)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۲۳:۲۶
آموزش میدی یعنی چی ،انقدر تکنولوژی پیشرفته است که اگه بهارنیوز نمیگفت تو فضای مجازی از سایت دیگه ای چه خارج چه داخل متوجه میشدیم ،اونم شخصیتی مثل سلیمانی (381258)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ۱۰:۰۹
خدا لعنتشون کنه. حاج قاسم عشق مردمه (381275)
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۱۰:۲۱
حالا ببین مردم چقدر کارد به استخوانشان رسیده که حاضرن از عشقشون مایه بذارن تا اوضاع درست بشه؟ مردم عشقشون رو می سوزونن تا مسئولیت آدم بشن ولی نخواهند شد. (381316)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۰۰:۱۷
دشمن.
بیا...
ما مرد میدان ایم.
ما مرد این میدان ایم.
سرداربزرگ، سلیمانی عزیز به ما یاد داد، همیشه مردمیدان باشیم.
خون ما درمقابل شهدا، قطره ای ست در دریا...
بیا...
بیا...
بیا... (381304)
حاج ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۰۶:۴۰
.... یک مشت فریب خورده بی اصل ونسب وخودفروش بی ارزش.... مرگ برشما (381350)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها