به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۳۲۲۷۶۱
منتقدان به دنبال جلب توجه هستند؛

برونو: رونالدو در لیگ قهرمانان بوی گل می‌دهد

گروه ورزشی: برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد اعتماد به نفس را مهم ترین عامل موفقیت مقابل اتلتیکومادرید توصیف کرد.
برونو: رونالدو در لیگ قهرمانان بوی گل می‌دهد
منچستریونایتد این هفته در مقابل لیدزیونایتد در خانه حریف با نتیجه 2-4 پیروز شد و برونو فرناندز نقش مهمی در رقم خوردن این برتری داشت. حالا و در کنفرانس خبری پیش از مسابقه لیگ قهرمانان برابر اتلتیکومادرید، برونو فرناندز  مدعی شد شایعات در مورد بروز مشکلات بین بازیکنان در رختکن این تیم حقیقت ندارد.

برونو فرناندز گفت: "من فکر می‌کنم منچستریونایتد حتی در بازی‌هایی که ما پیروز نشدیم نیز خوب بازی کرده است. بدیهی است که وقتی نتیجه نمی‌گیرید، اوضاع فوق العاده نیست و شما با کسب پیروزی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید. ما می دانیم که داشتن اعتماد به نفس برای کسب پیروزی در چنین دیدار حتی از روند آماده شدن برای بازی نیز می تواند مهم تر باشد. اگر از لحظه اول تا آخرین دقیقه به برنامه خود پایبند باشیم، می توانیم مقابل اتلتیکومادرید به برتری دست یابیم.


 
احتمال گلزنی کریستیانو رونالدو؟ او بارها برنده این رقابت شده است و همه ما می دانیم که او بوی گلزنی می دهد. موفقیت در لیگ قهرمانان برای تیمی رقم می خورد که متحد بوده و همه تمرکز داشته باشند، اما داشتن بازیکنانی که می توانند در هر لحظه سرنوشت بازی را تعیین کنند نیز همیشه مفید است.

شایعات در مورد بروز برخی مشکلات در رختکن یونایتد؟ نمی دانم، واقعا نمی دانم منظور مردم از این حرف‌ها چیست. من دیدم که وقتی هری مگوایر موفق به باز کردن دروازه لیدز شد، پل پوگبا نیز پشت سر او خوشحالی کرده و روی زانوی خود سُز خورده و در واقع بابت گلزنی مگوایر خوشحال شد. 
من نیز به پشت سر مگوایر زده و به او گفتم بالاخره با آن ضربه سر موفق به گلزنی شدی. ما می‌دانیم که وقتی کسی در مورد این باشگاه صحبت می‌کند، صدایش در همه جای دنیا می پیچد و این چیزی است که منتقدان می‌خواهند، اما این مسائل برای ما این معنا ندارد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها