به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۴
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۲۴۹۲
گفته‌اند كه نامه‌هایی از بالا روی پرونده‌ات است

حسین‌زمان همچنان «ممنوع‌الخواندن» است!

گروه هنري: گلایه‌های «حسین زمان» از وزارت ارشاد به جایی نرسیده است، او در چند ماه اخیر صفحه فیس بوکش را تبدیل به رسانه شخصی اش کرده بود تا اعتراضش را به ممنوع الکار بودنش اعلام کند.
حسین‌زمان همچنان «ممنوع‌الخواندن» است!
حسین زمان در یکی از تازه ترین پست‌هایش نوشته است که پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ تلفنی به او اطلاع داده است که صلاحیتش برای انتشار آلبوم و اجرای صحنه ای مورد تایید قرار نگرفته است. زمان نوشته است که به او گفته‌اند: «نامه‌هایی از بالا روی پرونده اوست» حسین زمان در ۴ سال گذشته ممنوع الکار بود. او نوشته است: «آقای پارسایی مدیر کل دفتر موسیقی به من گفته بود صبر کنم تا مساله حل شود.» او که به نظر ناامید شده به تازگی یکی از ترانه هایش را با عنوان « تو نباشی» را در فضای مجازی منتشر کرده است.

او چندی پیش هم در نامه ای خطاب به علی جنتی وزیر ارشاد نوشته بود: «شما سانسور را چگونه معنا می کنید؟ باور کنید مردم بهتر می پذیرند اگر با صداقت بگویید می خواهیم سانسور نکنیم ولی اختیار این کار را نداریم.» حسین زمان تصمیم گرفته است که دیگر مجوز آلبوم هایش راپیگیری نکند. او در این نامه نوشته است: آقای رئیس‌جمهور وزیر محترم ارشاد و معاونت محترم هنری جناب آقای مراد خانی من دیگر مزاحمتی برای شما به وجود نمی‌آورم و هر روز پیگیر گرفتن مجوز نمی شود چرا که هم وقت شما باارزش تر از این است که صرف امثال من شود و هم من برای عزت نفسم ارزش قائلم.»
اما مقوله ممنوع‌الکاری تنها به حسین زمان معطوف نمی‌شود، در چند ماه اخیر خوانندگان بسیاری به آنچه در ۸ سال گذشته با آن رو به رو شدند اعتراض کردند. یغما گلرویی، روزبه بمانی و بسیاری دیگر اذعان کرده‌اند که در این سال‌ها در دایره ممنوع الکارها بوده‌اند.
مرجع : روزنامه آسمان