به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۳۲۹۱۷۸
کاری به قهرمانی اینتر نداریم

آلگری: دیبالا در ترکیب است، حالا تیتر بسازید!

گروه ورزشی: مکس آلگری، سرمربی یوونتوس اعلام کرد پائولو دیبالا در ترکیب ثابت این تیم برابر اینتر قرار خواهد گرفت.
آلگری: دیبالا در ترکیب است، حالا تیتر بسازید!
قرارداد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی و شماره 10 یوونتوس در پایان فصل با این تیم تمام می شود و طبق اعلام ارکان باشگاه، جدایی او قطعی شده است. در نشست خبری پیش از مسابقه حساس فردا شب مقابل اینتر، مکس آلگری در این رابطه و البته هدف یوونتوس تا پایان فصل در لیگ ایتالیا صحبت کرده است.
مکس آلگری گفت: "نام بردن از اینکه کدام تیم بخت اول قهرمانی محسوب می شود دشوار است، اما من فکر می کنم اینتر به همراه ناپولی و میلان از جمله نامزدهای فتح اسکودتو هستند. فردا باید در مقابل قهرمان ایتالیا عملکردی درخشان داشته باشیم تا آنها را شکست داده و مقام چهارم خود را تثبیت کنیم. 



ما در شهر میلان با اینتر مساوی کرده و در سوپرکاپ شکست خوردیم، پس شاید فردا نوبت ما باشد. یوونتوس باید به رتبه چهارم فکر کند و ما به طور بالقوه پنج امتیاز از آتالانتا جلوتر هستیم، اما هنوز امتیازهای زیادی تا پایان فصل مانده و فردا خواهیم دید که در چه شرایطی قرار داریم. ما برای این بازی نمی کنیم که جلوی قهرمانی اینتر را بگیریم، بلکه هدف ما کسب امتیازات لازم برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است. هدف این است که سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم.
احتمال جدایی پائولو دیبالا؟ آریوابنه به وضوح در این رابطه صحبت کرده است. هنگامی که شما انتخاب خود را انجام دادید آنها دیگر تغییر نمی کنند. فکر نمی‌کنم این اولین بار باشد که بازیکنی باشگاه خود را تغییر می‌دهد و قرارداد بازیکنان دیگر نیز تمام خواهد شد. فردا دیبالا بازی می کند، بنابراین همه شما خوشحال باشید و می توانید در مورد این خبر تیتر بنویسید. گرچه 20 روز بود شما را ندیده بود، اما در این تعطیلات دلم برای‌تان تنگ نشد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها