به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب : ۳۲۹۹۸۹

ویارئال 1-0 بایرن؛ غول‌کشی دیگری در راه است؟

گروه ورزشی: ویارئال موفق شد در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 بایرن مونیخ را شکست بدهد.
ویارئال 1-0 بایرن؛ غول‌کشی دیگری در راه است؟
بایرن مونیخ بعد از مساوی یک بر یک مقابل سالزبورگ در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این تیم را در دیدار برگشت با نتیجه هفت بر یک درهم کوبید تا با اقتدار به جمع هشت تیم راه یابد؛ حریف این تیم در دور یک چهارم نهایی ویارئال بود؛ تیمی که در دور قبل موفق شد دست به کار بزرگی زده و یوونتوس (4-1) را از دور رقابت ها حذف کند.
تقابل رفت صدرنشین بوندسلیگا با تیم هفتم لالیگا امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه ال‌مادریگا شروع شد. اسپانیول که می دانست در آلمان کار بسیار سختی خواهد داشت، به دنبال استفاده تمام عیار از امتیاز میزبانی در بازی امشب بود. این تیم خیلی زود به گل رسید تا برای میزبان نامدار خود خط و نشان بکشد. یک ارسال رو به بیرون از سمت راست با دخالت پارخو در دهانه دروازه به دانجوما رسید و این بازیکن در شرایطی که مدافع بایرن آفساید را پر کرده بود با بغل پایی دقیق دروازه نویر را باز کرد.



شاگردان ناگلزمان بعد از دریافت گل جلو کشیدند تا خیلی زود بازی را به تساوی بکشانند؛ با وجود عقب نشینی ویارئال حملات بایرن تا دقیقه سی هیچ موقعیت خطرناکی به همراه نداشت. در میان حملات ناموفق بایرن، ویارئال گل دوم را هم به ثمر رساند اما گل کوکلن در دقیقه 40 به دلیل آفساید، مردود اعلام شد. میزبان خوش شانس بود که این گل پذیرفته نشد تا با همان یک گل اختلاف راهی رختکن شود.
بایرن بازی را بهتر از نیمه اول شروع کرد و شانس این را داشت که حتی در پنج دقیقه نخست به گل برسد ولی این اتفاق رخ نداد. شلیک راه دور مورنو که به تیر دروازه بایرن برخورد کرد، هشدار جدی میزبان در دقیقه 53 بود که نشان داد شاگردان امری نیم نگاهی هم به گل دوم دارند. بعد از این موقعیت، ویارئال دوباره بر بازی مسلط شد و بایرن در طراحی حمله ناکام بود. اشتباه عجیب نویر می رفت کار بایرن را تمام کند ولی شوت مورنو از وسط زمین در حالی که نویر خارج از محوطه جریمه حضور داشت به بیرون رفت.



پانزده دقیقه دوم نیمه دوم با سرعت و هیجان بالایی همراه بود. هر تیمی که توپ را در اختیار می گرفت به سرعت حمله ای را ترتیب می داد تا نهایت جذابیت را در این دقایق شاهد باشیم.
ناگلزمان در حالی که تیم توفیقی در به ثمر رساندن گل تساوی نداشت چند تعویض انجام داد اما این تعویض ها هم راه به جایی نبرد و ویارئال با کنترل کار در ده دقیقه پایانی، موفق شد پیروزی یک بر صفر خود را حفظ کرده و صاحب بردی ارزشمند مقابل بایرن مونیخ شود. حال باید دید نماینده آلمان مثل مرحله قبل می تواند، نتیجه ضعیف دیدار رفت را جبران کرده و صعود کند یا شاگردان بعد از یووه، بایرن را هم به دومین قربانی بزرگ خود در این دوره تبدیل خواهند کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها