به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۳۲۹۱۹

سیتی نه؛ هالند تا لحظه آخر منتظر رئال می‌ماند

گروه ورزشی: ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، همچنان امیدوار است که فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود.
سیتی نه؛ هالند تا لحظه آخر منتظر رئال می‌ماند
قرارداد هالند با دورتموند در تابستان 2024 به پایان می‌رسد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی او در این تابستان فعال می‌شود و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌ها به دنبال خرید او باشند. 
در حالی که در روزهای اخیر اعلام شده که کار انتقال این بازیکن نروژی به منچسترسیتی نهایی شده اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که منابع نزدیک به این مهاجم اعلام کرده‌اند که او هیچ تعهدی به مدیران سیتی نداده و قصد دارد تا آخرین لحظه در انتظار رئال مادرید بماند. 
به نظر می‌رسد که هالند گزینه‌های خود را به دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید محدود کرده و قصد دارد مقصد نهایی‌اش را از بین این دو تیم انتخاب کند. 
پیش از این نزدیکان این بازیکن به رسانه‌ای اسپانیایی گفته بودند که رویای او بر تن کردن پیراهن رئال مادرید است و او دوست دارد که در فصل پیش‌رو بتواند پیراهن این تیم را به تن کرده و در سانتیاگو برنابئو به میدان برود. 
هالند پیش از این به مقامات دورتموند اعلام کرده که تصمیمی برای ادامه حضورش در این تیم ندارد و جدایی او در پایان فصل قطعی خواهد بود تا آنها فرصت کافی برای خرید جانشین او را داشته باشند. 
 

با این حال، مدیران این باشگاه آلمانی همچنان این موضوع را تکذیب کرده و می‌گویند که هیچ اطلاعی از تصمیم این بازیکن برای فصل آینده ندارند. 
بسیاری باور دارند که این تصمیم بر اساس برنامه دورتموند برای خرید جانشین هالند پیاده شده، چرا که در صورت اعلام قطعی جدایی این بازیکن، هر اقدامی برای جذب بازیکن جانشین او با قیمت بیشتری انجام خواهد گرفت. گزینه اصلی این باشگاه کریم آدیمی است که در حال حاضر در سالزبورگ توپ می‌زند و توجه باشگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. 
گفته می‌شود که هالند پیش از این پاسخ مثبتش را به رئال مادرید اعلام کرده و تا به حال نیز بر سر حرفی که به این تیم زده مانده اما مدیران رئال مادرید در حال بررسی شرایط هستند چون درخشش کریم بنزما در این فصل و همچنین شرایط مربوط به قرارداد کیلیان امباپه کار را برای آنها دشوار کرده است.
روزنامه آ.اس مدعی شده که شرایط در دنیای فوتبال ممکن است به سرعت تغییر کند و این احتمال وجود دارد که هالند نیز به زودی در صورت عدم اقدام رئال برای ثبت قرارداد با او، نظرش را در این باره عوض کند.
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها