به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۳۶۶۳۷

استرس برای آرسنال؛ تیم کونته هنوز زنده است

گروه ورزشی: تاتنهام با تک گل هری کین از روی نقطه پنالتی از سد برنلی گذشت تا شرایط برای آرسنال دشوارتر شود.
استرس برای آرسنال؛ تیم کونته هنوز زنده است
برتری بزرگ تاتنهام مقابل آرسنال در دربی لندن در هفته گذشته باعث شد کورس کسب چهامین سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ برتر همچنان داغ و مهیج دنبال شود. امروز شاگردان آنتونیو کونته در خانه پذیرای برنلی بوده و در دیداری دشوار با یک گل به برتری دست یافتند.در لحظات پایانی نیمه اول بود که داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود تاتنهام اعلام کرد و هری کین موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کند. 
برنلی در نیمه دوم و در دقیقه 62 فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه بارنز به دیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت این دیدار با برتری 0-1 به سود اسپرز به اتمام رسید. بدین ترتیب تاتنهام حالا با یک بازی و دو امتیاز نسبت به آرسنال در رده سوم جدول لیگ برتر قرار گرفته و امیدوار به لغزش همشهری در مسابقه دشوار فردا شب برابر نیوکاسل است.  البته بلیت صعود به لیگ قهرمانان همچنان در دستان توپچی هاست و آنها در صورت کسب پیروزی در دو بازی پایانی خود قطعا به این تورنمنت صعود خواهند کرد.
اما تاتنهام با تک گل هری کین شانس صعود خود را حفظ کرده و حالا امیدوار است اتفاقات به سودش رقم بخورد. احتساب ضربات پنالتی، هری کین هر 23 ضربه پنالتی آخر خود را در تمام رقابت ها برای اسپرز از زمان از دست دادن پنالتی مقابل لیورپول در فوریه 2018 با مهار لوریس کاریوس، به گل تبدیل کرده است. 

برچسب ها: تاتنهام آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها