به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۳۹۴۶۱

رییس لیورپول: وزیر ورزش فرانسه باید عذرخواهی کند

گروه ورزشی: تام ورنر، رییس باشگاه لیورپول، از اظهارات مطرح شده از سوی وزیر ورزش فرانسه درباره حواشی فینال لیگ قهرمانان عصبانی است.
رییس لیورپول: وزیر ورزش فرانسه باید عذرخواهی کند
لیورپول شنبه شب در دیدار فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف رئال مادرید و با نتیجه 0-1 شکست خورد تا دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند. 
اتفاقات عجیبی که در بیرون از ورزشگاه رخ داد باعث شد که این بازی تحت الشعاع حواشی ایجاد شده قرار بگیرد. بر اساس اعلام یوفا به دلیل مشکلات امنیتی که پیش از بازی به وجود آمده بود، این دیدار با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد.
یوفا پس از پایان این بازی اعلام کرد که بعضی از هواداران لیورپول قصد داشتند با بلیت جعلی وارد ورزشگاه شوند و همین باعث شد که تعدادی از هوادارانی که بلیت اصلی را خریده بودند پشت گیت‌های ورودی بمانند و در نهایت نیروهای پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور برای پراکنده کردن آنها شدند.
لیورپول پیش از این با انتشار بیانیه‌ای خواهان رسیدگی سریع یوفا به اتفاقات رخ داده شده بود اما حالا رییس این باشگاه از مقامات فرانسه نیز خواسته که از هواداران این تیم عذرخواهی کنند. 
 

اودا کوسترا، وزیر ورزش فرانسه، پیش از این مدعی شده بود که این اتفاقات به خاطر تجمع هواداران انگلیسی لیورپول که با بلیت جعلی قصد ورود به ورزشگاه را داشتند ایجاد شده است. 
تام ورنر با انتشار نامه‌ای سرگشاده در این باره نوشت:« من این نامه را خطاب به وزیر ورزش فرانسه می‌نویسم که با توجه به جایگاهش مسئولیت و تاثیرگذاری بسیاری دارد. اتفاقاتی که شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس و اطراف آن رخ داد برای همه خطرناک بود اما تردیدهای جدی درباره سازماندهی این بازی را ایجاد کرد.»
او در ادامه اضافه کرد:« همه باید به جای گشتن به دنبال مقصر، تمرکزشان را روی اتفاقاتی که افتاده بگذارند. من ایمیل‌های فراوانی از هواداران لیورپول درباره رفتار زشتی که با آنها شده دریافت کردم. پس از پایان بازی یز بسیاری سعی در دزدی و سرقت از آنها داشته‌اند.»
ورنر با انتقاد از اظهارات وزیر ورزش فرانسه ادامه داد:« اظهارات شما غیرمسئولانه، غیر حرفه‌ای و کاملا نامحترمانه بوده است. از طرف تمامی هواداران این باشگاه که چنین کابوسی را تجربه کردد از شما می‌خواهم که عذرخواهی کنید و ضامن انجام تحقیقات مستقلی از سوی مقامات دولت فرانسه در این زمینه شوید.»
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها