به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۳۸۸۹۲۸
ژروم روتن:

خرید مسی شکست خورد چون بارسا را فراموش نکرد!

خرید مسی شکست خورد چون بارسا را فراموش نکرد!
گروه ورزشی: مسی در سال 2021 در کمال ناباوری به دوران حضورش در بارسلونا پایان داد و با قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست. 
این بازیکن قصد داشت قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا برساند اما به دلیل محدودیت‌های مالی اعمال شده از سوی لالیگا، ثبت این قرارداد عملا ممکن نبود و آنها مجبور شدند به سال‌ها همکاری و کسب جام‌های بسیار با یکدیگر پایان دهند. 
مسی پس از پیوستن به پاری سن ژرمن نتوانست درخشش سابق و ثبات همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد و با این که قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر را در زمان حضور در این باشگاه با تیم ملی آرژانتین به دست آورد اما بسیاری او را خرید موفق نمی‌دانند و روتن هم یکی از آنها است. 
1803533
این ستاره سابق پی اس جی به RMC Sport گفت: «مسی از زمان پیوستن به این تیم تا به حال شبیه سابق نبوده است. گفتن چنین حرفی درباره این بازیکن که تاریخ فوتبال را تغییر داده سخت است اما متاسفانه این واقعیتی است که با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده روی او و عملکردش واقعیت دارد. او به دلایل بسیاری نتوانسته از این دوره عبور کند و شاید اصلی‌ترین دلیل این است که نتوانسته بارسا را فراموش کند و حس می‌کند از سوی آنها رها شده است.»
او با اشاره به تاثیر جدایی از بارسا روی مسی اظهار داشت: «حتی اگر بگوید زندگی‌اش از آن دوران عبور کرده و بهتر شده است، این چیزی نیست که شما در زمین می‌بینید. هیچ درخشش خاصی جدای از ضربه آزاد در لحظات پایانی بازی برابر لیل از او دیده نشده است. من امروز کاملا طرفدار باشگاه هستم. لوئیز کامپوس باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد و تایید کند که جذب مسی لزوما اتفاق خوبی نبوده و پروژه‌ای شکست خورده بوده است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها