به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۰۲۳۷۱
پیروزی بزرگ بیانکونری و صعود به رتبه دوم

آتالانتا 0-2 یوونتوس: 3 امتیاز از دهان شیر

آتالانتا 0-2 یوونتوس: 3 امتیاز از دهان شیر
گروه ورزشی: یوونتوس امروز در برگامو و از ساعت 14 به مصاف آتالانتا رفت تا برابر یکی از رقبای مستقیم خود در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرد. یووه با 63 امتیاز در رده سوم قرار داشت و آتالانتای 58 امتیازی در رده ششم بود. اینتر با پیروزی در بازی روز گذشته خود برابر رم با یووه هم‌امتیاز شده بود تا اهمیت کسب سه امتیاز برای بیانکونری بیشتر شود. میزبان هم در صورت پیروزی با میلان رده پنجمی هم‌امتیاز می‌شد.

1872396
21 دقیقه از بازی گذشته بود و بالاخره اولین شوت به دروازه‌ها را شاهد بودیم. بازی بسیار متعادل دنبال می‌شد تا اینکه دی‌ماریا با شوت خود کمی یخ بازی را آب کرد، اما توپ با اختلاف به بیرون رفت.
چهار دقیقه بعد آتالانتا تا آستانه گلزنی رفت، ولی ضربه سر اسکالوینی روی ارسال کرنر به تیر دروازه برخورد کرد تا یووه از یک گل مسلم فرار کند. 
آتالانتا که حالا تیم مسلط زمین بود، در دقیقه 29 روی ضربه زاپاکاستا خطرناک ظاهر شد، اما توپ او نیز به بیرون رفت. در دقایق پایانی ارسال کوپماینرز برای پاشالیچ و شوت این بازیکن می‌رفت که میزبان را پیش بیندازد، ولی توپ از بالای دروازه به اوت رفت تا نیمه نخست بدون گل تمام شود.
1872397
یوونتوس پس از یک 45 دقیقه ناامیدکننده، نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 56 به گل نیز رسید.
توپ‌گیری خوب ایلینگ و پاس او به رابیو در چپ باعث شد ستاره فرانسوی به درون محوطه جریمه نفوذ کند. ستاره فرانسوی توپ را به درون شش قدم فرستاد و توپ پس از برخورد به میلیک مقابل پای ایلینگ افتاد تا ضربه زیبای او به طاق دروازه آتالانتا بچسبد. 
1872408
آتالانتا پس از دریافت گل آرایش هجومی به خود گرفت، ولی یوونتوس هم چشم به ضدحملات داشت. روی یکی از این ضدحمله‌ها دی‌ماریا می‌توانست کار را تمام کند، ولی گلر آتالانتا بهتر عمل کرد.
میزبان یکپارچه حمله بود و دو بار روی شوت‌های موریل خطرناک کار کرد، اما توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 75 یک ضربه کاشته کوپماینرز را هم شزنی به زیبایی راهی کرنر کرد.
1872407
میزبان حمله می‌کرد، ولی یووه هم روی ضدحمله‌ها خطرناک بود. در دقیقه 89 دوشان ولاهوویچ در مصاف تک به تک فرصت خوبی برای گلزنی داشت ولی ضربه او را گلر آتالانتا برگشت داد.
یک دقیقه بعد آتالانتا تا یک‌قدمی گل تساوی رفت، اما شوت محکم زاپاکاستا با بدشانسی به تیر عمودی برخورد کرد.
در وقت‌های اضافه بازی حملات آتالانتا نتیجه‌ای نداشت، ولی یوونتوس در دقیقه 98 توانست توسط ولاهوویچ روی یک ضد حمله گل دوم را بزند و برد را قطعی کند. شوت پای چپ ستاره صرب دور از دستان گلر وارد دروازه شد.
یوونتوس با این پیروزی 66 امتیازی شد و به رده دوم بالاتر از لاتزیو صعود کرد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها