به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۴۰۴۹۸۸

از رتبه دوم به هشتم: یوونتوس فردا سقوط می‌کند

از رتبه دوم به هشتم: یوونتوس فردا سقوط می‌کند
گروه ورزشی: یوونتوس به این متهم شده که رقم فروش بازیکنانش را بیشتر اعلام کرده تا درآمد باشگاه بیشتر به نظر برسد و در نتیجه حساب و کتاب‌های باشگاه تراز شود.
البته این تکنیکی است که فقط با موافقت باشگاه‌های خریدار عملی می‌شده، اما در این دادگاه فقط به پرونده یوونتوس رسیدگی می‌شود. چون این جلسه در اعتراض یووه به حکم دادگاه قبلی برگزار می‌شود و فقط مورد یوونتوس را بررسی خواهد کرد. در آوریل 2022 (یک سال قبل) دادگاه اولیه، بقیه تیم‌ها را از اتهامات وارده مبرا اعلام نمود و یووه را محکوم به کسر 15 امتیاز کرد.
یوونتوس ماه گذشته در دادگاه فرجام اولیه پیروز شد و حکم کسر 15 امتیاز از این باشگاه لغو شد، اما پرونده برای ارزیابی مجدد به فدراسیون فوتبال فرستاده شد و فردا دادگاه فرجام فدراسیون برگزار خواهد شد.
کارشناسان می‌گویند چون در دادگاه اولیه، یووه محکوم شناخته شده، کسر امتیاز از این تیم قطعی است و فرجام‌خواهی فقط در مورد تعداد امتیازی است که از این باشگاه کسر می‌شود.
در طول هفته‌های اخیر این باور وجود داشت که 9 امتیاز از یووه کسر خواهد شد، یعنی معادل چیزی که ابتدا دادستان درخواست کرده بود؛ ولی روزنامه کوریره دلو اسپورت، چاپ رم، در شماره امروز خود نوشت، با توجه به قانون‌شکنی سیستماتیک یوونتوس، دادگاه به این نتیجه رسیده که باید حکم سنگین‌تری بدهد و 12 امتیاز از این تیم کسر خواهد شد.
به این ترتیب، یووه از 69 امتیاز و رده دوم به 57 امتیاز و رده هشتم سقوط خواهد کرد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها