به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۰۳۳۸۴

درخشش ستاره‌ای که یوونتوسی‌ها منتظرش بودند

درخشش ستاره‌ای که یوونتوسی‌ها منتظرش بودند
گروه ورزشی: بازگشت به یوونتوس برای این بازیکن 30 ساله فرانسوی راحت نبوده است. مصدومیت زانو در اردوی پیش فصل آمریکا، او را خانه‌نشین کرد و به دلیل جراحی زانو حدود 40 بازی این فصل تیمش را از دست داد؛ اما کم‌کم دارد به روزهای اوج خود برمی‌گردد و در دو مسابقه اخیر در لیگ، از نیمکت به زمین رفته است.
پوگبا برابر سویا هم 20 دقیقه بازی کرد و پاس گل فدریکو گاتی را به این بازیکن داد تا یوونتوس در لحظات آخر مسابقه، کار را به تساوی بکشد و امیدوار پای به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا بگذارد.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از نقش این بازیکن فرانسوی در جریان مسابقه راضی بود و نوشت او سرانجام آماده می‌شود تا بهترین بازی‌هایش را انجام دهد: «یک پشت پا، یک پاس گل برای گاتی با ضربه سر: او برگشته است.»
روزنامه توتو اسپورت، چاپ تورین، معتقد است این جور پاس گل‌ها دقیقا دلیلی است که یووه، پوگبا را برگردانده و تیتر زد: «اولین نشانه‌های اختاپوس».
کوریره دلو اسپورت هم بر توانایی‌های او که باعث تغییر جریان بازی می‌شود، تاکید کرد و نوشت: «مثل برگامو، او وارد زمین شد و به نفع تیم عمل کرد. این بار به گاتی پاس گل تساوی را داد.»
نمره روزنامه‌های ایتالیایی به پوگبا
گاتزتا دلو اسپورت: 6/5
توتو اسپورت: 6/5
کوریره دلو اسپورت: 6
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها