به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۵۲۳

ستاره سرخ‌ها در آستانه جدایی غیرمنتظره

ستاره سرخ‌ها در آستانه جدایی غیرمنتظره
گروه ورزشی:میلاد سرلک مرموزترین مهره نقل و انتقالات پرسپولیس بوده و حالا در یک موقعیت خاص قرار گرفته است. شماره ۱۰ پرسپولیس در یک ماه اخیر خارج از مرکز توجهات قرار داشته و خود نیز هیچ تلاشی برای ورود به جمع بازیکنان پرحاشیه نقل و انتقالات نداشته است. بازیکنی که فصل گذشته و در روز تمدید قرارداد با پرسپولیس از استایل خاص و عجیب خود رونمایی کرد، این بار ترجیح داد در همه روزهای مهم نقل و انتقالات پرسپولیس خود را کنار بکشد و از یک گوشه صحنه را نگاه کند تا اینکه شایعات نقل و انتقالاتی به سراغ او آمد.
 
شایعه از این قرار بود که میلاد سرلک ۲۸ ساله، مشمول خدمت سربازی است. البته تا این سن، همه بازیکنان لیگ برتری دارای معافیت هستند اما بازیکنان ملی می‌توانند دو سال دیرتر راهی سربازی شوند که سرلک نیز احتمالا خود را مشمول این معافیت می‌داند.
 
با این حال غیبت در آخرین فهرست تیم‌ملی ایران برای فیفادی خرداد باعث شده تا بسیاری تصور کنند این بازیکن از موقعیت بازیکن ملی خارج شده و باید خود را آماده پوشیدن لباس سربازی و امضای قرارداد با ملوان بندرانزلی شود. در میان سکوت این ستاره خط میانی پرسپولیس، شایعه حضور او در ملوان حتی به گوش مدیران این باشگاه نیز رسیده و آنها منتظر اعلام آمادگی سرلک برای اعزام به خدمت هستند.
 
موقعیت سرلک شباهت جالبی هم به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دارد که هر یک با دلایل خود قصد داشتند حداقل تا پایان فصل در تیمشان بمانند اما قانون سربازی به سراغشان آمد و آنها را به نیروی دریایی فرستاد. البته آنچه سرلک را به معافیت دو ساله امیدوار کرده، حضور تقریبا کامل او در اردوهای قبلی و همچنین حضور در زمین برای دقایق طولانی است.با این حال مرجع نهایی در این پرونده پیش از مسئولان نظامی، فدراسیون فوتبال است و پرسپولیس یا میلاد سرلک باید از فدراسیون استعلام بگیرند که آیا این بازیکن، سرباز محسوب می‌شود یا خیر.
مرجع : همشهری آنلاین
برچسب ها: میلاد سرلک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها