به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۱۸۸۳۴
سیاست های بیانکونری بعد از حکم یوفا تغییر می‌کند

خداحافظی همزمان یووه با اروپا و چند ستاره!

خداحافظی همزمان یووه با اروپا و چند ستاره!
گروه ورزشی: یوفا روز گذشته رسما اعلام کرد که باشگاه یوونتوس به دلیل تخلفات مالی از لیگ کنفرانس 24-2023 کنار گذاشته شد و باید 10 میلیون یورو نیز به عنوان جریمه به این اتحادیه پرداخت کند؛ جریمه ای که در صورت عدم رعایت فرپلی مالی طی 3 آینده به 20 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.
پیش بینی می شود که یوونتوس به دلیل عدم حضور در رقابت های اروپایی فصل آینده حدود 80 میلیون یورو از درآمد خود را از دست بدهد. با توجه به اینکه بیانکونری در 3 سال اخیر زیان مالی قابل توجهی به ویژه در دوران همه گیری کوید-19 متحمل شده، مدیران این باشگاه در نظر دارند تا فصل جاری را به ذخیره منابع مالی اختصاص دهند.
به گزارش کالچو مرکاتو، یوونتوس بین 2 تا 12 بازی کمتر نسبت به فصل گذشته انجام خواهد داد. به این ترتیب احتمالی جدایی چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی وجود دارد چرا که آنها نه تنها به بازیکن جدید نیاز نخواهند داشت بلکه می توانند با تیم کوچکتر و کم هزینه تری فصل را به سرانجام برسانند.
این رسانه ایتالیایی معتقد است که ستاره های جوانی چون فابیو میرتی، دی وینتر و آندره آ کامبیاسو در مقایسه به احتمال زیاد به باشگاه‌های دیگری قرض داده شوند. نام های بزرگ دیگری چون فدریکو کیه‌زا، گلیسون برمر و دوشان ولاهوویچ نیز که جدایی‌شان غیرممکن به نظر می رسید در شرایط فعلی می توانند باشگاه را ترک کنند. البته پروژه یووه برای بازیابی دوباره قدرت باعث می شود تا در فروش این ستاره ها همچنان دقت بالایی صورت بگیرد و چهره‌های شاخصی چون روملو لوکاکو و فرانک کسیه نیز راهی تورین شوند.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها