به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۱۳۹۹

سپاهانی‌ها کینه از این قرمزپوش را فراموش نمی‌کنند!

سپاهانی‌ها کینه از این قرمزپوش را فراموش نمی‌کنند!
گروه ورزشی:شجاع خلیل‌زاده در دیدار برابر سپاهان روز بسیار سختی را پشت سر گذاشت.به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین سال حضور شجاع خلیل‌زاده در تیم فوتبال سپاهان اصلا برای این بازیکن و طلایی‌پوشان اصفهانی خوب پیش نرفت. سپاهان با عبدالله ویسی و تغییرات گسترده‌ای که ایجاد کرده بود، نتیجه نمی‌گرفت و در سوی دیگر هواداران تیم که در میان بازیکنان به دنبال پیدا کردن مقصر بودند، شجاع خلیل‌زاده را بارها در طول فصل مورد حمله و شعارهایشان قرار دادند.

دلیل این شعارها البته فقط عملکرد سپاهان و تزلزل این تیم در خط دفاعی با زوج کولیبالی و خلیل‌زاده نبود. آنها زمزمه‌های مذاکره خلیل‌زاده با پرسپولیس را شنیده بودند و به هیچ وجه تحمل اینکه مدافع تیم‌شان پیش از جدایی با پرسپولیسی‌ها مذاکره کند را نداشتند.

خلیل‌زاده در مصاف با سپاهان چندین مرتبه با بازیکنان تیم حریف درگیر شد، که همین اتفاقات آتش شعار علیه او روی سکوها را برافروخته‌تر می‌کرد.پس از به حقیقت پیوستن شایعاتی که در طول لیگ شانزدهم وجود داشت و حضور خلیل‌زاده در اردوی پرسپولیس در فصل آتی‌، عده‌ای از هواداران سپاهان به او انگ کم‌کاری در آخرین سال حضورش در سپاهان هم زدند، اما این مدافع تازه دوران پیشرفت را آغاز کرده بود و پس از سه فصل حضور در پرسپولیس لژیونر شد.

این بازیکن حالا پس از دو سال حضور در فوتبال قطر به ایران بازگشته و با بازوبند تراکتور در اولین بازی فصل مقابل سپاهان به میدان رفت. روزی بسیار سخت برای بازیکنان تراکتور و به ویژه شجاع خلیل‌زاده که در طول مسابقه بارها شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه سر داده شد، تا مشخص شود سپاهانی‌ها هنوز اتفاقات لیگ شانزدهم را فراموش نکرده‌اند.
برچسب ها: شجاع خلیل زاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها