به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۲۵۲۵۸

تمدید یووه با ستاره ترکیه‌ای: انگار خواب می‌بینم!

تمدید یووه با ستاره ترکیه‌ای: انگار خواب می‌بینم!
گروه ورزشی: باشگاه یوونتوس اعلام کرد مهاجم جوان ترکیه‌ای، کنان ییلدیز، با توجه به رضایت کادر فنی از عملکرد او قراردادش را با بیانکونری به مدت چهار سال تمدید کرده است.
ییلدیز 18ساله که در تیم ملی جوانان ترکیه بازی می‌کند امسال تابستان به همراه تیم مکس آلگری در تور تابستانی آمریکا شرکت کرد. او سپس در هفته اول فصل جدید سری آ در مقابل اودینزه برای اولین بار پیراهن تیم بزرگسالان یووه را به تن کرد. او در بازی یووه مقابل بولونیا هم برای اولین بار تجربه بازی در ورزشگاه خانگی تیمش را تجربه کرد.
ییلدیز بعد از عملکرد درخشان در تیم جوانان بایرن مونیخ توسط یوونتوس به خدمت گرفته شد. او فصل گذشته با پیراهن تیم زیر 19 ساله یووه به میدان رفت و پانزده گل به ثمر رساند.

1917971

مهاجم جوان ترکیه‌ای بعد از تمدید قراردادش با یووه گفت:" از اینکه عضو این باشگاه هستم خیلی خوشحالم. از خوشحالی نمی‌دانم چه بگویم. راستش را بخواهید این رویا آنقدر شیرین است که فکر می‌کنم دارم خواب می‌بینم. هدفم این است که هر روز پیشرفت کنم و تا جای ممکن از بزرگانی که در این تیم هستند یاد بگیرم. انتظار نداشتم قراردادم اینقدر زود تمدید شود ولی سخت تلاش کردم و امیدوارم بتوانم همینطور ادامه بدهم".
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها