به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۴۱۵۲۵

یک مثلث جدید در فوتسال: دی جی بی!

یک مثلث جدید در فوتسال: دی جی بی!
گروه ورزشی:امیرحسین دهقانی، علی جوذری و محمدحسین بازیار، سه عنصر ۱۹ ساله هجومی بندری‌ها که درک تله‌پاتی از همدیگر دارند و زمینه ساز پیروزی تیم‌شان بوده‌اند.به گزارش "ورزش سه" فصل نو برای جنوبی‌ها در آستانه آغاز بود که آن‌ها پدیده‌های خود را از کف داده‌ بودند. بازیار راهی مس‌سونگون شده بود، جوذری در تمرینات گهرزمین سیرجان توپ می‌زد و دهقانی با گیتی‌پسند به توافق رسید. یعنی همه این‌ها از پالایش به سرقت رفته بودند. در چنین حال و هوایی طرفداران جنوبی به مدیران تیمشان هشدار می‌دادند که ""نمی‌دانید چه چیزهایی را از دست دادید"". بازگرداندن سه عنصر هجومی جوان که ملی‌پوش جوانان و بزرگسالان به شمار می‌رفتند، گران‌بها بود و حتی جریمه گزافی را به جان خریدند اما به هر نحوی که بود آن‌ها را بازپس گرفتند.

محمدحسین بازیار تا به این لحظه، ۱۳ بار با پیراهن تیم ملی به میدان رفته و ۴ بار موفق به گلزنی شده است. این بازیکن آینده‌دار در دور گذشته جام ملت‌های آسیا حضور داشت و در تورنمنت برزیل فرصت بازی کردن بدست آورد. همچنین در قهرمانی تیم ملی امید در مسابقات کافا نقش بسزایی داشت.

فوتسال در جنوب کشور دچار پوست‌اندازی عمیقی شده که باعث بازگشت دوباره‌شان در صف بزرگان بوده است و قطعا یکی از مهمترین دلایل موفقیت آن‌ها، مثلث فوق‌العاده‌ای است که در ترکیب این تیم مشاهده می‌شود؛ مثلث DJB دهقانی، جوذری و بازیار که در دو فصل اخیر نمایش خیره‌کننده‌ای را لیگ برتر فوتسال ایران به تصویر کشیده‌اند.

به ثمر رساندن ۴۳ گل در نیم‌فصل نخست لیگ برتر، از پالایش نفت یک تیم زهردار، خطرناک و مدعی برای جایگاه سومی ساخته که به مدد مثلث مخوف‌شان، آن‌ها دور رفت را در جایگاه پنجم جدول پشت‌سر گذاشتند. سه پدیده جوان روی ۲۳ گل این تیم تاثیرگذار بوده‌اند و اگر ریز وارد جزئیات شویم، این مثلث سلطه‌جو در نیمی از گل‌ها نقش داشته‌اند.

علی جوذری، یکی دیگر از بازیکنان آینده‌دار در فوتسال ایران به شمار می‌رود که بارها به اردوهای ملی دعوت شده است. به نظر می‌رسد او سورپرایز جدید شمسایی در لیست‌های آتی باشد.
* نگاهی به عملکرد مثلث هجومی پالایش نفت بندرعباس تا به اینجای فصل داشته‌ایم؛

محمدحسین بازیار؛ ۴ گل و ۴ پاس‌گل
علی جوذری؛ ۳ گل و ۳ پاس‌گل
امیرحسین دهقانی؛ ۴ گل و ۵ پاس‌گل (این بازیکن، پنج بازی نیم فصل اول را به علت محرومیت غایب بود)

امیرحسین دهقانی، با حضور در تیم ملی امید، قهرمانی در تورنمنت کافا را تجربه کرد که از بهترین بازیکنان ایران در این مسابقات بود. همچنین این بازیکن به اخرین اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد که به علت مصدومیت، فرصت حضور در مقدماتی آسیا را از دست داد

اقرار نکرده‌ایم اگر بگوییم سه پسربچه در فوتسال ایران آتش بازی را شروع کرده‌اند و هر سه بازیکن تا به اینجای راه، بارها به اردوهای تیم‌ملی فراخوانده شده‌اند و از سورپرایزهای وحید شمسایی محسوب می‌شوند. جوان‌ترین بازیکنان تیم ملی که لذتی بی‌سابقه را برای خودشان در حین رقص با توپ و فردگرایی جسورانه‌اش در سبک دریبل‌زنی باعث به پرواز درآمدنشان شده است.

علی صانعی، سرمربی تیم‌های ملی پایه معتقد است که این سه بازیکن از ستون‌های تیم ملی بزرگسالان در آینده‌ای نزدیک خواهند بود و علی جوذری در رابطه با همبازی بودنش با دهقانی و بازیار می‌گوید؛ این دو نفر کار من را راحت می‌کنند، و من کار آن دو را راحت می‌کنم.”
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها