به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۴۲۴۱۸

 حضور روحانی در انتخابات؛ بازی برد-برد  

 حضور روحانی در انتخابات؛ بازی برد-برد  
گروه سیاسی: محمدمهاجری فعال سیاسی اصولگرا گفت: حضور حسن روحانی در فضای انتخابات می‎تواند حجم قابل‌توجهی از اظهارنظر‌های جریان تندرو بر علیه او را به همراه داشته باشد.
به گزارش هم میهن، وی افزود: او نشان داده است که حضور او می‌تواند به‌راحتی جو سنگینی علیه خالص‌ساز‌ها به وجود آورد و این بار نیز آن‌ها نگران هستند که این حضور بتواند علیه آن‌ها فضای منفی درست کند. از طرفی این جریان بالاخره می‌خواهد انتقام هشت سال گذشته را از ایشان بگیرد و اگر مخالفت نکند و اتهام‌پراکنی نداشته باشد، کار غیرمعمولی انجام داده است. از طرفی اگر انتخابات برگزار شود و آقای روحانی هم انتخاب شود، معنای بسیار بدی برای جریان تندروی اصولگرا خواهد داشت و نشان می‌دهد بخشی از جامعه می‌توانند فردی را به مجلس خبرگان بفرستند که با نُرم‌های سیاسی آن‌ها کاملا متفاوت است.
مهاجری درباره گمانه ردصلاحیت روحانی گفت: درهر صورت برای آقای روحانی تایید و ردصلاحیت بازی برد است. او چه در انتخابات تاییدصلاحیت بشود، چه نشود، بازنده این ماجرا نخواهد بود. معتقدم او هوشمندترین چهره سیاسی بعد از انقلاب است و همین نگرانی جریان رقیب را به همراه دارد.
برچسب ها: حسن روحانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها