به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۵۰۶۰۳

بزرگ‌ترین شگفتی جام ملت‌های آفریقا رقم خورد

بزرگ‌ترین شگفتی جام ملت‌های آفریقا رقم خورد
گروه ورزشی:کیپ ورد اگر چه تیم ملی کم شناخته شده‌ای است اما ستارگان قابل توجهی دارد.به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در آخرین بازی از روز دوم جام ملت‌های آفریقا، غنا به مصاف کیپ ورد رفت ولی در عین تعجب با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.غنا اگرچه در شروع بازی گل دریافت کرد اما تمام تلاشش را به کار گرفت تا بتواند در ادامه جریان بازی از تیم حریف جلو بیفتد اما پس از اینکه گل اول و گل تساوی را به ثمر رساند، به‌طور ناگهانی گری رودریگز دروازه تیمش را باز شده دید.

در شرایطی که به وضوح تیم ملی کیپ ورد، به‌عنوان یک سیم گمنام در آفریقا به شمار می‌آید اما در حقیقت این تیم ستارگان تاثیرگذار و درخشان قابل توجهی دارد؛ گری رودریگز که خودش به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و گل دوم را وارد دروازه غنا کرد، بازیکن سابق الاتحاد عربستان، گالاتاسرای ترکیه، المپیاکوس یونان و الچه اسپانیا است.

همچنین جوان کابرال وینگر این تیم بازیکن سابق لاتزیو و سالرنیتانا است و مهاجم این تیم هم در رایووایکانوی اسپانیا بازی می‌کند؛ به هر ترتیب تیم ملی غنا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا یک شگفتی در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ رخ بدهد.کیپ ورد خوش شانس هم بود چرا که بازی مصر با موزامبیک مساوی شد. حالا آنها به ۳ امتیاز صدرنشین گروه هستند، البته قرار است در بازی بعدی با موزامبیک دیدار کند و پس از آن با مصر رو در رو شوند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها