به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۵۲۶۴۲

علت نمایش ارور LE‌ در ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع خطا

گروه کسب و کار : در این مطلب به بررسی علت نمایش ارور LE‌ در ماشین لباسشویی دوو و همچنین نحوه رفع این کد خطا در لباسشویی دوو می پردازیم.
علت نمایش ارور LE‌ در ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع خطا
ماشین لباسشویی دوو دیرزمانی است که در بازار ایران به فروش می رسد و تعمیرکاران آگاهی کاملی نسبت به انواع ارور دوو لباسشویی دارند. این محصول که دارای درایو هوشمند و صفحه نمایشگر لمسی هستند. در صورتی که ارور LE‌ در ماشین لباسشویی دوو روی دهد بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی دوو به تصویر کشانده می شود.
ما در این مقاله قصد دارید به بررسی و رفع این خطا بپزداریم. در صورتی که با راهنمایی های ما توانستید مشکل را حل کنید که بسیار عالی است و در غیر این صورت جای نگرانی نیست. شما می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی دوو پشتیبان بعنوان یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران با شماره  02147278 ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

چرا خطای LE در صفحه نمایش لباسشویی دوو دیده شد؟
از دلایل مشاهده خطای LE در صفحه نمایش لباسشویی دوو مشکلات مرتبط به درب آن است. خرابی درب ماشین لباسشویی دوو نیز از دلایل مختلف نشات می گیرد. بیایید آنها را بررسی کنیم.

•    لباس یا وسیله مانع بسته شدن درب است.
در صورتی که لباس یا وسیله ای مانع بسته شدن درب ماشین لباسشویی  دوو شود ارور le در ماشین لباسشویی دوو مشاهده می شود. همه ما برای یک بار هم شده ممکن است که این خطا را تجربه کرده ایم. در این مواقع دکمه پاور کار نمی کند و این کد خطا نمایش داده می شود. بنابراین مانع را برطرف و درب را باز و بسته کنید. در صورتی که علت بسته نشدن درب نبود باید دلایل دیگر را بررسی کنید.

•    میکروسوئیچ عمل نمی کند
میکروسوئیچ که به قفل ایمنی درب ماشین لباسشویی شهرت دارد به دلایل مختلف ممکن است عمل نکند. از دلایل خرابی میکروسوئیچ ماشین لباسشویی دوو می توان به خرابی زبانه درب ماشین لباسشویی دوو، خرابی برد دستگاه و اشکال در سیمکشی و اتصالات، فرسودگی و غیرفعال شدن میکروسوئیچ و عدم چرخش مخزن ماشین لباسشویی دوو اشاره کرد. برای اطمینان از عیب یابی میکروسوئیچ باید تست سلامت میکروسوئیچ انجام شود.

تست سلامت میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی دوو
برای این منظور ابتدا باید میکروسوئیچ را در درب ماشین لباسشویی دوو پیدا کنید. پیچ ها را باز کنید و از طریق اهم سنج و یا مولتی متر از صحت آن با خبر بشوید. در صورتی که عدد در محدوده سلامت باشد پس علت ارور LE در ماشین لباسشویی دوو از میکروسوئیچ نیست. در صورتی که خرابی میکروسوئیچ تایید شود باید توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تعویض شود. خوشبختانه این مشکل در محل براحتی قابل تعمیر است. اگر در تهران هستید می توانید از تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو در تهران، درخواست تکنسین در محل دهید. این مجموعه با کادری مجرب  در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی در همه مناطق تهران است. در انتهای این مقاله شماره تماس کلیه شعب نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی دوو ثبت شده است.

•    خرابی زبانه و دستگیره درب ماشین لباسشویی دوو
یکی دیگر از علل شایع ارور LE در ماشین لباسشویی دوو خرابی زبانه و دستگیره درب ماشین لباسشویی دوو است. از دلایل خرابی زبانه درب ماشین لباسشویی دوو نیز اغلب به دلیل حجم لباس زیاد و بالا در ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی تحمل این حجم از لباس را نداشته و به خوبی بسته نمی شود و نهایتا منجر به شکستگی و آسیب می شود.

•    اشکال در برد و سیم کشی دستگاه
اشکال در برد و سیم کشی یکی دیگر از دلایل ارور LE در ماشین لباسشویی دوو محسوب می شود. در صورتی که برد دستگاه مشکل داشته باشد باید حتما توسط تکنسین ماهر بررسی شود. البته اگر به تازگی ماشین لباسشویی دوو را خریداری کردید و داری ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است و خرابی از برد آن است بهتر است دستگاه را برگردانید. تعمیر برد ماشین لباسشویی دوو بهتر است توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو انجام شود و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد در آن قطعه اورجینال دوو نصب شود.

تعمیر خطای le در ماشین لباسشویی دوو

آیا تعمیر خطای le در ماشین لباسشویی دوو هزینه زیادی دارد؟
هزینه تعمیر رفع خطای LE در ماشین لباسشویی دوو با توجه به علت خطا متغیر است. به طور کلی دستمزد تکسین تعمیرکار توسط اتحادیه تعیین می شود و این مبلغ با توجه به دلایل خرابی مختلف است. همچنین در صورتی که یکی از قطعات ماشین لباسشویی دوو خراب  و قابل تعویض باشد باید هزینه قطعه نیز پرداخت شود. بنابراین به طور دقیق نمی توان گفت که تعمیر خطای LE جقدر هزینه دارد. در صورتی که مشکل از میکروسوئیچ  و یا شکستگی درب باشد مطمئنا هزینه کمتری نسبت به خرابی برد دستگاه دارد. بهتر است برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات دوو ماشین لباسشویی در ارتباط باشید. زیرا این مجموعه قطعات اورجینال مطابق با مدل دستگاه را در اختیار دارند و تعمیر آنها با ضمانت و ماندگار است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران ؟
اگر بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی خود خطای LE مشاهده کردید و با راه هایی که در این مقاله اشاره شد نتونستید مشکل را بر طرف کنید، نگران نباشید. فقط کافی است یک تماس با دوو پشتیبان daewooposhtiban.com بعنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران داشته باشید. این نمایندگی سریعا تکنسین را به محل اعزام می کند. در صورتی که قابل تعمیر در محل نباشد آن را به مرکز تعمیرات لباسشویی دوو  در تهران انتقال می دهد تا با کمک دستگاه های پیشرفته عیب یابی و تعمیر و یا تعویض قطعه انجام شود.

مناطق سرویس دهی نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در تهران
در هر منطقه ای از تهران باشید می توانید با نزدیک ترین نمایندگی دوو پشتیبان تماس بگیرید و ارور le در ماشین لباسشویی دوو را رفع کنید.
شماره تماس نمایندگی  تعمیرات لباسشویی دوو در شمال تهران ۲۲۷۱۸۵۳۵و ۲۲۷۱۷۷۹۶ و آدرس آن در شمال تهران شامل تجریش، خیابان فناخسرو، خیابان اسدالهی و باغ شاطر می باشد.
همچنین شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشوی دوو غرب تهران ۴۴۲۹۱۲۲۴ – ۴۴۲۹۱۲۵۹ و به آدرس خیابان ستارخان، خیابان کاشانی پور می باشد.
برای تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در شرق و جنوب  تهران ۳۳۵۰۵۳۸۵ – ۳۳۵۱۴۴۶۰ و به آدرس خیابان ری، سه راه امین حضور و کوچه میر مطهری می باشد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها