به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۵۳۲۰۴

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما

گروه کسب و کار : در این قصد داریم به بررسی علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما و همچنین نحوه رفع این مشکل در لباسشویی پاکشوما بپردازیم.
علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما
قبل از شناسایی علت تخلیه نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما، ابتدا باید  لباس ها  و آب را از ماشین لباسشویی خارج کنیم. به احتمال زیاد، قبلا سعی کرده اید مجددا ان را راه اندازی کنید و دوباره برنامه تخلیه آب را اجرا کنید، اما این به شما کمکی نکرد. در این صورت باید دوشاخه ماشین لباسشویی را از پریز جدا کنید، یک ظرف صاف از قبل آماده کنید، شیلنگ تخلیه را جدا کرده و به تدریج داخل ظرف پایین بیاورید تا آب تخلیه شود.
شایان ذکر است که تخلیه تمام آب از مخزن امکان پذیر نیست ، بنابراین به ناچار چیزی روی زمین نشت می کند و برای این کار نیز ارزش دارد که 1-2 پارچه از قبل تهیه کنید که آب را به خوبی جذب می کند. در صورتی که با شناسایی علت تخلیه نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما به مشکل برخوردید و نتوانستید آن را حل کنید می توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما پشتیبان بعنوان یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات پاکشوما در تهران با شماره 02147278 تماس بگیرید.

9 دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما
در ادامه 9 دلیل تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی پاکشوما معرفی می شود:

•    فیلتر پمپ تخلیه را بررسی کنید.
فیلتر تخلیه برای حذف اجسام کوچک (سکه، سنگ، دکمه پیراهن و غیره) طراحی شده است که ممکن است روی پروانه پمپ تخلیه گیر کند. اگر فیلتر مسدود یا گرفتگی باشد، ماشین لباسشویی شما نمی تواند آب را تخلیه کند. بررسی اینکه فیلتر از پارچه ها و اشیاء کوچک پر نشده باشد بسیار آسان است. فیلتر معمولاً در جلوی ماشین لباسشویی، درست در پایین قرار دارد. هنگامی که پارچه جاذب را روی زمین پهن کردید، درب آن را باز کرده و فیلتر را تمیز کنید. اگر آسیب دیده است، برای جلوگیری از آسیب رساندن به پمپ تخلیه، آن را در اسرع وقت تعویض کنید.

•    شلنگ تخلیه را بررسی کنید.
 آب ماشین لباسشویی شما از طریق شیلنگ تخلیه که به فاضلاب متصل است تخلیه می شود. اگر شلنگ تخلیه خم شده یا به شدت گرفتگی داشته باشد، ماشین لباسشویی طبق معمول تخلیه نمی شود. شلنگ تخلیه را به دقت بررسی کنید و در صورت بروز علائم ساییدگی آن را تعویض کنید.

•    لوله از مخزن تا پمپ را بررسی کنید.
لوله تخلیه از وان ماشین لباسشویی تا پمپ تخلیه ممکن است با کثیفی مسدود شده باشد یا توسط یک لباس کوچک مسدود شود. این لوله را می توان آن را با یک سکه یا آن جوراب های ناپدید شده مسدود کرد. اگر پمپ به طور معمول کار می کند و فیلتر تخلیه تمیز است، باید لوله تخلیه را بردارید و آن را تمیز کنید. اگر آسیب دیده است، آن را تعویض کنید.

•    پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را بررسی کنید.
پمپ تخلیه آب را از ماشین لباسشویی تخلیه می کند. اگر پروانه های پمپ تخلیه توسط یک جسم کوچک (سکه، جوراب و غیره) مسدود شود، ماشین لباسشویی شما دیگر قادر به تخلیه آب نخواهد بود. اگر پس از تمیز کردن شیلنگ تخلیه و فیلتر، آب همچنان تخلیه نمی شود، مطمئن شوید که هیچ چیزی مانع پروانه های پمپ تخلیه نشده است. توربین باید به طور معمول بچرخد (بعضی از پمپ ها به دلیل قطب مثبت و منفی آهنرباها یک چهارم دور می چرخند). اطمینان حاصل کنید که از اشیاء کوچکی که ممکن است در حفره گیر کرده باشند (مثلا پین، خلال دندان...) به خود آسیب نرسانید. اگر پمپ مسدود نشده است، اما لرزش دارد و آب را تخلیه نمی کند، نیاز به تعویض دارد.

•    شیر برقی را بررسی کنید
شیر برقی یک ابزار ضروری است که توسط انرژی الکترومغناطیسی در یک سیم پیچ تغذیه  و برای تنظیم در یک سیستم استفاده می شود. در صورتی که شیر برقی با مشکل روبه رو شود، یکی از دلایل علت تخلیه نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما می شود. اگر علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما از شیربرقی باشد لازم است که آن را تعمیر کنید.  اگر در تهران هستید می توانید با پشتیبان پاکشوما تماس بگیرید. این شرکت نماینده رسمی شرکت پاکشوما می باشد. اطلاعات تماس شرکت در انتهای همین مقاله درج شده است.

•    کف زیاد
کف زیاد می تواند چرخش و تخلیه آب را دشوار کند. اگر در طول یک چرخه متوجه مقدار قابل توجهی کف از لباسشویی شدید، ممکن است مقدار زیادی مواد شوینده اضافه کرده باشید. در این صورت مقدار مواد شوینده را کاهش دهید و مایع شوینده را تعویض کنید.

•    تسمه محرک درام را بررسی کنید.
تسمه محرک ماشین لباسشویی درام را می چرخاند. شفت محرک موتور را به قرقره محرک متصل می کند. اگر تسمه پاره شود یا جدا شود، لباس‌های شسته نمی‌شوند. بنابراین وقتی لباس‌ها را بیرون می‌آورید، خیس است و هنوز آب در پایین درام وجود دارد. در این صورت تسمه محرک را به جای خود برگردانید یا آن را تعویض کنید.

•    گرفتگی لوله ها
با توجه  به لوله کشی، ممکن است آب از طریق فاضلاب به داخل ماشین لباسشویی شما برگردد. اطمینان حاصل کنید که خم لوله تخلیه در فاصله 65 سانتی متری از سطح زمین قرار دارد تا از چنین مشکلاتی جلوگیری شود. اگر مشکل برطرف نشد با یک لوله کش تماس بگیرید.

•    بررسی کنید که آیا گزینه "stop" فعال است یا خیر
برنامه های ماشین لباسشویی در حال حاضر آنقدر پیچیده شده اند که هر از گاهی به راحتی می توان اشتباه کرد! اکثر ماشین‌های لباسشویی دارای دکمه یا برنامه‌ای هستند به نام توقف کامل مخزن. این ویژگی به شما امکان می دهد چرخه را درست قبل از مرحله تخلیه که پس از آبکشی انجام می شود، متوقف کنید. لباس های شسته شده در آب شستشو خیس می شوند. مطمئن شوید که این ویژگی فعال نیست.

تعمیر نشتی آب ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

تعمیر نشتی آب ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما پشتیبان pakshoposhtiban.ir در تهران انواع خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران را به انجام می رساند. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما قیمت آن را اتحادیه تعیین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. این مرکز  دارای نمایندگانی در همه نقاط تهران بوده و به کلیه مناطق سرویس دهی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره نمایندگی های زیر  تماس بگیرید.
•    شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شمال تهران: ۲۲۷۱۸۵۳۵ - ۲۲۷۱۷۷۹۶
•    شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما غرب تهران: ۴۴۲۹۱۲۲۴ - ۴۴۲۹۱۲۵۹
•    شماره تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شرق و جنوب  تهران: ۳۳۵۰۵۳۸۵ - ۳۳۵۱۴۴۶۰
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها