به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۵۳۹۳۰

سردار جوان به دوحه رفت، پیر به رم برمی‌گردد

سردار جوان به دوحه رفت، پیر به رم برمی‌گردد
گروه ورزشی:تیم ملی ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد تا بازگشت سردار آزمون به اردوی رم به تاخیر بیفتد.به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر هم که برخی برچسب نیمکت‌نشینی در رم را به او بزنند، باید قبول کرد که سردار اخیرا به مهره مهمی برای ژوزه مورینیو تبدیل شده بود و گزینه اول او برای حضور در زمین به‌عنوان یار تعویضی بود و اکثرا هم گره‌گشا ظاهر می‌شد.

بعد از کنار رفتن ژوزه مورینیو، خیلی‌ها تصور می‌کردند که شاید سرمربی جدید رم یعنی دنیله ده‌روسی اعتقادی به ستاره ایرانی نداشته باشد اما او نه تنها به مدیران این باشگاه اعلام کرد که آزمون اصلا نباید جدا شود که اخیرا مشخص شد نام مهاجم تیم ملی را در لیست اروپایی‌اش نیز قرار داده است. ده‌روسی تا جایی به سردار علاقه‌مند است که اعلام کرده در صورت نیاز به جدایی یک مهاجم هموطنش یعنی آندره‌آ بلوتی در اولویت قرار دارد و آزمون حتما باید بماند.

از طرف دیگر سردار آزمون در بین هواداران رم نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده که شوخی آن‌ها با مهاجم ایرانی بعد از صعود تیم ملی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گواه همین مسئله است. آنها با قرار دادن عکسی از پیری سردار در کنار ایوان اندیکا، دیگر ستاره رم که او هم با ساحل عاج با نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا صعود کرد، با طولانی شدن دوری آنها از جالوروسی شوخی کرده‌اند.  قطعا با توجه عملکرد سردار قبل از شروع جام ملت‌ها و البته نمایش او در دوحه هواداران رم برای بازگشت او و درخشش این بازیکن در ادامه فصل لحظه شماری‌ می‌کنند.
برچسب ها: سردار آزمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها