به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۸۷۴۸

ناراحتی پیولی: بازی را با دعواها زشت کردند

ناراحتی پیولی: بازی را با دعواها زشت کردند
گروه ورزشی:استفانو پیولی، سرمربی میلان، از اتفاقات رخ داده در جریان بازی برابر لاتزیو راضی نیست.به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

سه امتیاز ارزشمند این بازی در حالی برای میلان به دست آمد که این دیدار یکی از پربرخوردترین بازی‌های این فصل لیگ ایتالیا بود و در نهایت باعث شد که سه بازیکن لاتزیو اخراج شوند و آنها لحظات پایانی را با هشت بازیکن ادامه دهند. پیولی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازی بسیار زشت و پر تنشی بود. ما در نیمه اول ریتم درستی در بازی نداشتیم و باید توپ را خیلی سریع‌تر در اطراف زمین به گردش درمی‌آوردیم و فضاها را بهتر پیدا می‌کردیم. 

با این حال می‌توان گفت که بازی متعادلی بود اما به صورت کلی شانس گلزنی زیادی در آن به وجود نیامد. ما پس از وقفه بین دو نیمه بهتر شروع کردیم و توانستیم بیشترین استفاده ممکن را از اشتباهاتی که بازیکنان لاتزیو مرتکب شدند ببریم.»

او درباره درگیری‌های به وجود آمده در زمین گفت: «ساری به من گفت که توپ از جریان بازی خارج شده اما داور سوت نزده بود. پولیشیچ بازیکنی منصف است. او کاری که باید را انجام داد. من نمی‌فهمم چرا باید کسی ما را مجبور به بیرون زدن توپ کند. اگر این چیزی بود که می‌خواستند، پس چرا خودشان انجامش ندادند؟»

سرمربی میلان در ادامه با اشاره به عملکردش تیمش اضافه کرد: «ثبت کلین‌شیت برای ما مهم بود چون اخیرا گل‌های زیادی دریافت کردیم، با اینکه فرصت زیادی هم در اختیار حریفان قرار نداده بودیم. ما این کیفیت را داشتیم که گل بزنیم و این چیزی بود که بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی و نیمکت‌نشین به‌خوبی نشان دادند. 

هدف ما در این فصل این است که از جایگاه سوم در سری آ بالاتر برویم. این در حالی است که قطعا کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا هم هدف ماست، هرچند اسلاویا پراگ تیمی بسیار قدرتمند است. هنوز بازی‌های مهم زیادی باقی مانده است. تمرکز من روی کاری است که انجام می‌دهم. دوست ندارم صحبتی درباره اظهارات مالک باشگاه داشته باشیم چون او این حق را دارد و وظیفه‌اش این است که ارزیابی خودش را انجام دهد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها